Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Μάχη με το ποτό δίνει ο Jonathan Rhys Meyers

Σε κέντρο αποτοξίνωσης από το αλκοόλ μπήκε ο ηθοποιός Jonathan Rhys Meyers, όπως έγινε γνωστό χθες. Ο 33χρονος πρωταγωνιστής της σειράς «Tudors» παλεύει αρκετό καιρό με τον εθισμό του, και πιστεύεται ότι πέρασε 10 ημέρες σε κλινική του Λονδίνου τον περασμένο μήνα.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας Daily Mirror, ο Meyers εγκατέλειψε την κλινική λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων. Όπως αναφέρει η εφημερίδα, αυτή ήταν η τέταρτη προσπάθεια αποτοξίνωσης του ηθοποιού, ο οποίος πιστεύεται ότι εισήχθη στο Capio Nightingale Hospital.

Η τελευταία φορά που είχε μπει ξανά σε παρόμοια κλινική ήταν τον Μάιο του 2010, λίγες μέρες αφότου είχαν κυκλοφορήσει φήμες ότι φώναξε σε υπαλλήλους toy αεροδρομίου JFK της Νέας Υόρκης, οι οποίοι αρνήθηκαν να τον επιβιβάσουν στο αεροπλάνο επειδή ήταν μεθυσμένος.

πηγή: protothema