Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Είδηση - βόμβα: Κόβεται πρόωρα το "Dancing"...

Τι κι αν είναι το πιο επιτυχημένο και το πιο λαμπερό σόου της φετινής σεζόν; Τι κι αν οι πάντες μιλούν για το "Dancing" ; Τι κι αν φέτος από Κυριακάτικη συνήθεια έχει "μεταμορφωθεί" σε μανία; Οι Αντεννικοί αποφάσισαν να ρίξουν την αυλαία του σόου, μία ώρα αρχύτερα ! Η οικονομική κρίση έχει πλήξει τόσο πολύ όλα τα κανάλια που οι άνθρωποί τους αναγκάζονται να παίρνουν αποφάσεις, τις οποίες δεν υπήρχε καν περίπτωση όχι μόνο να ξεστομίσουν, αλλά ούτε καν να σκεφτούν, άλλες τηλεοπτικές χρονιές.



Οσο έχει να κάνει με το "Dancing", όπως καταλαβαίνετε όλοι θα κρεμάσουν τα παπούτσια του χορού σχεδόν είκοσι μέρες νωρίτερα ! Αυτό τι σημαίνει πρακτικά; Πως από ένα σημείο και μετά, θα αρχήσουμε να βλέπουμε πιθανότατα... διπλές αποχωρήσεις κάθε εβδομάδα, έτσι ώστε να έχει προλάβει το σόου να έχει ολοκληρωθεί μέχρι την Κυριακή 12 Ιουνίου !


πηγή: markos