Πύργο αξίας 1,5 εκατ. ευρώ διαπραγματευόταν να αγοράσει ο 50χρονος εφοριακός που κατηγορείται ότι υπεξαίρεσε 2,2 εκατ. ευρώ από την υπηρεσία του. Η «Espresso» φέρνει σήμερα στη δημοσιότητα όλη την απολογία του δημοσίου υπαλλήλου που είναι πλέον προφυλακισμένος.
Ο 50χρονος παραδέχτηκε την παράνομη δραστηριότητά του με την οποία απέκτησε ένα πολυτελές τζιπ, ένα διαμέρισμα και μια εξοχική μεζονέτα, ενώ μόνο τους πρώτους μήνες του 2011 υπεξαίρεσε σχεδόν 500.000 ευρώ.
Ομολογώ ότι αφαίρεσα το ποσό των 499.482,79 ευρώ, αναφέρει στο απολογητικό του υπόμνημα ο εφοριακός και επισημαίνει ότι ένα μεγάλο μέρος των καταχρασθέντων χρημάτων είναι ακόμη κατατεθειμένα σε τραπεζικούς λογαριασμούς:
«Ποσό ύψους 103.854,23 ευρώ βρίσκεται στον υπ’ αριθμόν (...) τραπεζικό λογαριασμό της (όνομα τράπεζας). Ποσό ύψους περίπου 35.000 ευρώ βρίσκεται σε δύο τραπεζικούς λογαριασμούς τηρουμένους στην τράπεζα (όνομα)». Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χρήματα, υποστηρίζει ότι κατέληξαν σε τρίτα πρόσωπα.
Περίπου 68.000 ευρώ μπήκαν στον τραπεζικό λογαριασμό ιδιώτη που θα τον βοηθούσε να «ξεπλύνει» το συγκεκριμένο ποσό της κατάχρησης, έναντι ποσοστού 10%, ενώ 175.000 ευρώ εισέπραξε συνολικά το άτομο που φέρεται να έκανε τις διαπραγματεύσεις για την αγορά ενός πύργου στη Νέα Μάκρη, αξίας 1.500.000 ευρώ, που ήθελε να αποκτήσει ο 50χρονος.
«Η γνωριμία μου με τον ως άνω ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2010 όταν μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι είχαμε κοινούς γνωστούς και ότι διαπραγματεύεται για λογαριασμό του ιδιοκτήτη την πώληση ενός πύργου. Κατόπιν επισκεφτήκαμε τον πύργο και αμέσως εκδήλωσα ενδιαφέρον για την αγορά του. Μετά από διαπραγματεύσεις καταλήξαμε στο ποσό του 1.500.000 ευρώ ως αντίτιμο για την αγοραπωλησία του ακινήτου το οποίο θα εξοφλούσα με μηνιαίες δόσεις των 50.000 ευρώ. Μετά την εξόφληση τουλάχιστον του 1/3 του αντιτίμου θα γινόταν το προσύμφωνο και μετά την ολοσχερή εξόφληση του συνολικού τιμήματος θα γινόταν η μεταβίβαση σε εξωχώρια εταιρεία φορολογικού παραδείσου, την ίδρυση της οποίας θα αναλάμβανε αυτός. Ως προκαταβολή έλαβε το ποσό των 60.000 ευρώ, σε τρεις ισόποσες δόσεις, καθώς και 10.000 ευρώ για τη σύσταση εταιρείας. Υπαναχώρησα από την ως άνω συμφωνία καθόσον δεν διασφαλιζόμουν».
Εκτός όμως από τις αγορές ακινήτων και πολυτελών αυτοκινήτων, ο 50χρονος αγόρασε και... παράσημα. Οπως αναφέρει στην απολογία του, έδωσε 88.000 ευρώ σε δωρεές σε ιδρύματα του εξωτερικού, τα οποία το προσεχές διάστημα θα του απένειμαν παράσημα και μάλιστα αυτοκρατορικών οίκων.
Από την πλευρά του, ο συνήγορος του εφοριακού Γεώργιος Κ. Χανιώτης επανέλαβε στην «Espresso» ότι ο εντολέας του είναι πλήρως διατεθειμένος να συνδράμει τη Δικαιοσύνη αναλαμβάνοντας το μερίδιο ευθύνης που του αναλογεί, ενώ τόνισε συγκεκριμένα: «Δεν θα συνεργαστούμε με το στόμα, αλλά με τις πράξεις».
πηγή: espressonews
Ο 50χρονος παραδέχτηκε την παράνομη δραστηριότητά του με την οποία απέκτησε ένα πολυτελές τζιπ, ένα διαμέρισμα και μια εξοχική μεζονέτα, ενώ μόνο τους πρώτους μήνες του 2011 υπεξαίρεσε σχεδόν 500.000 ευρώ.
Ομολογώ ότι αφαίρεσα το ποσό των 499.482,79 ευρώ, αναφέρει στο απολογητικό του υπόμνημα ο εφοριακός και επισημαίνει ότι ένα μεγάλο μέρος των καταχρασθέντων χρημάτων είναι ακόμη κατατεθειμένα σε τραπεζικούς λογαριασμούς:
«Ποσό ύψους 103.854,23 ευρώ βρίσκεται στον υπ’ αριθμόν (...) τραπεζικό λογαριασμό της (όνομα τράπεζας). Ποσό ύψους περίπου 35.000 ευρώ βρίσκεται σε δύο τραπεζικούς λογαριασμούς τηρουμένους στην τράπεζα (όνομα)». Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χρήματα, υποστηρίζει ότι κατέληξαν σε τρίτα πρόσωπα.
Περίπου 68.000 ευρώ μπήκαν στον τραπεζικό λογαριασμό ιδιώτη που θα τον βοηθούσε να «ξεπλύνει» το συγκεκριμένο ποσό της κατάχρησης, έναντι ποσοστού 10%, ενώ 175.000 ευρώ εισέπραξε συνολικά το άτομο που φέρεται να έκανε τις διαπραγματεύσεις για την αγορά ενός πύργου στη Νέα Μάκρη, αξίας 1.500.000 ευρώ, που ήθελε να αποκτήσει ο 50χρονος.
«Η γνωριμία μου με τον ως άνω ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2010 όταν μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι είχαμε κοινούς γνωστούς και ότι διαπραγματεύεται για λογαριασμό του ιδιοκτήτη την πώληση ενός πύργου. Κατόπιν επισκεφτήκαμε τον πύργο και αμέσως εκδήλωσα ενδιαφέρον για την αγορά του. Μετά από διαπραγματεύσεις καταλήξαμε στο ποσό του 1.500.000 ευρώ ως αντίτιμο για την αγοραπωλησία του ακινήτου το οποίο θα εξοφλούσα με μηνιαίες δόσεις των 50.000 ευρώ. Μετά την εξόφληση τουλάχιστον του 1/3 του αντιτίμου θα γινόταν το προσύμφωνο και μετά την ολοσχερή εξόφληση του συνολικού τιμήματος θα γινόταν η μεταβίβαση σε εξωχώρια εταιρεία φορολογικού παραδείσου, την ίδρυση της οποίας θα αναλάμβανε αυτός. Ως προκαταβολή έλαβε το ποσό των 60.000 ευρώ, σε τρεις ισόποσες δόσεις, καθώς και 10.000 ευρώ για τη σύσταση εταιρείας. Υπαναχώρησα από την ως άνω συμφωνία καθόσον δεν διασφαλιζόμουν».
Εκτός όμως από τις αγορές ακινήτων και πολυτελών αυτοκινήτων, ο 50χρονος αγόρασε και... παράσημα. Οπως αναφέρει στην απολογία του, έδωσε 88.000 ευρώ σε δωρεές σε ιδρύματα του εξωτερικού, τα οποία το προσεχές διάστημα θα του απένειμαν παράσημα και μάλιστα αυτοκρατορικών οίκων.
Από την πλευρά του, ο συνήγορος του εφοριακού Γεώργιος Κ. Χανιώτης επανέλαβε στην «Espresso» ότι ο εντολέας του είναι πλήρως διατεθειμένος να συνδράμει τη Δικαιοσύνη αναλαμβάνοντας το μερίδιο ευθύνης που του αναλογεί, ενώ τόνισε συγκεκριμένα: «Δεν θα συνεργαστούμε με το στόμα, αλλά με τις πράξεις».
πηγή: espressonews