Για το καινούριο της ριάλιτι μίλησε η tv persona, Audrina Partridge, λέγοντας πως άφησε τις κάμερες να καταγράψουν τα πάντα.
"Και όταν λέμε τα πάντα, εννοούμε τα πάντα", πρόσθεσε με νόημα η Partridge.
"Δεν είπα ποτέ όχι σε κάποιο πλάνο. Έκαναν ό,τι ήθελαν", είπε η τηλεπερσόνα, αφήνοντας πολλές υποσχέσεις.
Το μόνο που θα πρέπει να ανεχθούμε είναι μερικά κλαψουρίσματα, καθώς οι πρώτες εκπομπές θα δείχνουν το χωρισμό της με τον πρώην φίλο της.
Ας όψεται...
πηγή: cosmo
"Και όταν λέμε τα πάντα, εννοούμε τα πάντα", πρόσθεσε με νόημα η Partridge.
"Δεν είπα ποτέ όχι σε κάποιο πλάνο. Έκαναν ό,τι ήθελαν", είπε η τηλεπερσόνα, αφήνοντας πολλές υποσχέσεις.
Το μόνο που θα πρέπει να ανεχθούμε είναι μερικά κλαψουρίσματα, καθώς οι πρώτες εκπομπές θα δείχνουν το χωρισμό της με τον πρώην φίλο της.
Ας όψεται...
πηγή: cosmo