Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Audrina Partridge: "Οι κάμερες είδαν τα πάντα"

Για το καινούριο της ριάλιτι μίλησε η tv persona, Audrina Partridge, λέγοντας πως άφησε τις κάμερες να καταγράψουν τα πάντα.

"Και όταν λέμε τα πάντα, εννοούμε τα πάντα", πρόσθεσε με νόημα η Partridge.

"Δεν είπα ποτέ όχι σε κάποιο πλάνο. Έκαναν ό,τι ήθελαν", είπε η τηλεπερσόνα, αφήνοντας πολλές υποσχέσεις.



Το μόνο που θα πρέπει να ανεχθούμε είναι μερικά κλαψουρίσματα, καθώς οι πρώτες εκπομπές θα δείχνουν το χωρισμό της με τον πρώην φίλο της.

Ας όψεται...



πηγή: cosmo