Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Οι Οροθετικοί Ελλάδος καταγγέλουν το Mega για τον αποκλεισμό οροθετικού παίκτη από το "Master chef"

Την αντίδραση του για τον αποκλεισμό οροθετικού παίκτη από το «Master chef» εξέφρασε με γραπτή ανακοίνωση του Ο Σύλλογος Οροθετικών Ελλάδος.

Μάλιστα μέσω αυτής καταγγέλλει για παράνομη και ρατσιστική συμπεριφορά τόσο την παραγωγή του παιχνιδιού, όσο και το ιδιωτικό θεραπευτήριο που υπέβαλλε τους υποψήφιους παίκτες σε εξετάσεις.



«Μετά την επισημοποίηση της νομικής προσφυγής του παίκτη που αποκλείστηκε λόγω της οροθετικότητάς του από τους τελικούς του τηλεπαιχνιδιού "Μάστερ Σεφ", καταγγέλλουμε την παράνομη και ρατσιστική συμπεριφορά της τηλεοπτικής παραγωγής Studio ATA και της ιδιωτικής κλινικής Doctors’ Hospital, όπου
διενεργήθηκαν εν κρυπτώ ομαδικές εξετάσεις για HIV στους παίκτες του τηλεπαιχνιδιού.
Όπως κατήγγειλε ο ίδιος ο παίκτης στον Σύλλογο Οροθετικών Ελλάδας “Θετική Φωνή”, οδηγήθηκε πριν από την είσοδό του στο σπίτι όπου θα διέμεναν όλοι οι παίκτες σε ιδιωτική κλινική, όπου του έγιναν γενικές εξετάσεις αίματος, που θεώρησε λογικές για τον αποκλεισμό των κοινώς ελεγχόμενων ασθενειών σε χώρους υγειονομικού ενδιαφέροντος.
Φυσικά η εξέταση για HIV/AIDS δεν συμπεριλαμβάνεται σε αυτές και ούτε ενημερώθηκαν οι παίκτες ότι θα γινόταν. Εδώ να σημειωθεί η παράνομη συμπαιγνία της εταιρείας παραγωγής και της ιδιωτικής κλινικής, όπου έγιναν αυτές οι εξετάσεις και οι επίορκοι γιατροί και διοικητικοί υπάλληλοι που συμμετείχαν σε αυτές.
Δεδομένου ότι ο παίκτης δεν γνώριζε το γεγονός της έκθεσής του στον ιό HIV, η ανακοίνωση του θετικού αποτελέσματος της εξέτασης αποτέλεσε ένα σοκ για αυτόν. Και σαν αυτό να μην ήταν αρκετό, η διεύθυνση παραγωγής του τηλεπαιχνιδιού τού έθεσε το “δίλημμα” της παραμονής του στο τηλεπαιχνίδι υπό συνθήκες προσωπικής απομόνωσης (εν είδει Σπιναλόγκας εντός του Μάστερ Σεφ) και ταυτόχρονης γνωστοποίησης της οροθετικότητάς του στους υπόλοιπους παράγοντες του τηλεπαιχνιδιού και όλων των υπολοίπων παικτών ή της “οικειοθελούς” αποχώρησής του. Ανεξάρτητα από τη δικαστική έκβαση του θέματος, ακόμη και σήμερα δεν είναι αργά για μια δημόσια έκφραση συγγνώμης από το Mega Channel, από την εταιρεία παραγωγής Studio ATA και από την ιδιωτική κλινική Doctors’ Hospital, για τη σειρά ατοπημάτων και παρανομιών που διέπραξαν εις βάρος του συγκεκριμένου οροθετικού και εν γένει όλων των ατόμων που ζουν με HIV στην Ελλάδα».

πηγή: stifora