Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

Γιατί χώρισε η Σίντυ Κρόφορντ με τον Ρίτσαρντ Γκιρ

Το σουπερμόντελ Σίντυ Κρόφορντ και ο πασίγνωστος ηθοποιός Ρίτσαρντ Γκιρ είχαν υπάρξει παντρεμένοι πριν από πολλά χρόνια, σε έναν γάμο που είχε διάρκεια τεσσάρων ετών. Μετά από τόσα χρόνια, η 47χρονη Κρόφορντ μίλησε για τους λόγους που οδήγησαν το τότε ζεύγος στον χωρισμό.

Η Σίντυ Κρόφορντ έκανε δηλώσεις στην εκπομπή της Όπρα Γουϊνφρει «Oprah's Master Class» και ανέφερε χαρακτηριστικά: «Πολλά έγιναν τότε με τον Ρίτσαρντ. Τότε, εγώ ήμουν 22, και σε αυτή την ηλικία προσπαθούσα ακόμα να καταλάβω ποια είμαι, και τι θέλω! Τότε, ο Ρίτσαρντ ήταν ήδη 37 ετών!»

Το πρώην top model δεν δίστασε να δηλώσει πως: «Η ηλικία των είκοσι για τις γυναίκες, είναι μια περίοδος που αρχίζεις να πατάς σιγά σιγά στα πόδια σου, να νιώθεις τη δύναμη σου, και να συνδέεσαι με την εσωτερική σου δύναμη. Και είναι δύσκολο να το αλλάξεις αυτό για μια σχέση! Γιατί μπορεί ένα πρόσωπο να έχει επενδύσει σε σένα, και ξαφνικά, δεν είσαι αυτό που ήξερε πια»!

«Ήμουν πιο πρόθυμη και έλεγα «οκ θα κάνω αυτό που λες. Σε ακολουθώ». Στη συνέχεια όμως, αντιδράς και λες "τώρα δεν θέλω να ακολουθήσω. Θέλω να έχω εγώ τον έλεγχο, και ενίοτε να προχωρώ μόνη μου"», τόνισε μεταξύ άλλων η Αμερικανίδα καλλονή.

Τέλος, μας γνωστοποίησε πως ο γάμος της με τον γνωστό ηθοποιό της έμαθε και πολλά: «Ο Ρίτσαρντ ήταν ένας πολύ έξυπνος και ενδιαφέρων άνδρας, που μου έμαθε πολλά για τον κόσμο!».


πηγή: zougla