Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Φαίη Σκορδά:« Η ιδέα της απιστίας με πνίγει σα θηλιά! Με σκοτώνει»

Η Φαίη Σκορδά μιλά για την απιστία, το τηλεοπτικό της μέλλον, τη σχέση της με τον Γιώργο Λιάγκα, τον μεγάλο της έρωτα με τον γιο της, για τις αισθητικές επεμβάσεις , αλλά και για όλα όσα την απασχολούν.

Τώρα που παρουσιάζει πρωινή εκπομπή σ ένα από τα μεγαλύτερα κανάλια της χώρας, απαρνιέται άραγε κάποιες από τις στιγμές της στη μεσημεριανή ζώνη της τηλεόρασης ; « Αυτός που παρουσιάζει μια εκπομπή, θα κάνει το θέμα διαφορετικό. Το κάθε θέμα μπορείς να το πλασάρεις με την όποια χυδαιότητα και την όποια ευγένεια. Δεν ντράπηκα για θέματα. Εγώ τα χειριζόμουν, γιατί να ντραπώ; Μπορεί κάποιος να έχει στα χέρια του κάτι που δεν αφορά την προσωπική ζωή άλλου ατόμου και πάλι να το κάνει να φαίνεται χυδαίο».

Η τηλεόραση για τη Φαίη Σκορδά είναι ομαδικό παιχνίδι:

«Έμαθα να σέβομαι τη δουλειά των άλλων. Γιατί πρέπει να σέβεσαι. Δεν υπάρχει μόνον ο παρουσιαστής, αλλά και οι εκατό άνθρωποι που δουλεύουν από πίσω για να βγει μία εκπομπή. Αν δε σεβαστείς ένα κομμάτι της εκπομπής, για μένα είσαι φάουλ και αυτό το πιστεύω εκατό τοις εκατό. Είσαι φάουλ ως άνθρωπος».

Όταν ξεκίνησαν το Πρωινό Mou πολύ σχολίασαν αρνητικά το γεγονός ότι το ζευγάρι συνεργάζεται τηλεοπτικά. Η ίδια λέει γι αυτό:
«Όταν ξεκινήσαμε, εγώ το φοβόμουν πάρα πολύ. Δεν το ήθελα. Είχα αμφιβολίες. Άκουγα τους άλλους να σχολιάζουν την τηλεοπτική συνύπαρξή μας και σκεφτόμουν από μέσα μου “δίκιο έχουν!”. Σήμερα, έχω να πω ότι μείναμε αυτοί που είμαστε. Θα μπορούσε, όμως, να μην έχει πάει καλά, αν είχαμε διαφορετικό τρόπο σκέψης με τον Γιώργο στη δουλειά. Είχαμε όμως το ίδιο ένστικτο. Είμαστε διαφορετικοί στον τρόπο παρουσίασης, έχουμε διαφορετικές απόψεις, αλλά έχουμε τον ίδιο τρόπο εργασίας. Αν μας δώσουν μια λίστα με θέματα και μας πουν να επιλέξουμε, θα επιλέξουμε τα ίδια. Έχω περάσει υπέροχα μέχρι στιγμής. Αγαπάω την ομάδα και την εκπομπή. Δεν ξέρω, όμως, τι θα γίνει στο μέλλον. Δεν έχουμε αυτήν την πολυτέλεια πια. Κανόνας μου στην τηλεόραση ήταν και παραμένει ότι οι εκπομπές δεν είναι τσιφλίκι μας. Είναι των καναλιών. Ο παρουσιαστής είναι πάντα εκεί και δίνει τον εαυτό του, αλλά δουλεύουμε για ένα κανάλι. Εργαζόμενη είμαι και κάνω αυτό που μου λένε. Λογοδοτώ, δεν κάνω του κεφαλιού μου. Για το τι θα γίνει του χρόνου δεν εξαρτάται από μένα. Σαφώς και οι επιλογές μου με καθορίζουν, αλλά δεν έχω δικό μου κανάλι. Προσωπικά, δε με νοιάζει αν θα κάνω εκπομπή μόνη μου. Το σημαντικό είναι να έχω δουλειά και να με εκφράζει το περιβάλλον στο οποίο βρίσκομαι. Δεν μπορείς να υποστηρίξεις κάτι στο οποίο δεν πιστεύεις. Θα βγει ψεύτικο».

Δηλώνει πιστή στις σχέσεις της
«Και στις σχέσεις μου, όπως και στις φιλίες μου, θέλω τον χρόνο μου να σε τσεκάρω, για να νιώσω ασφαλής. Εάν σε τσεκάρω μία, δύο, τρεις φορές, με έχεις δική σου. Δίνω τα πάντα. Είμαι πιστός άνθρωπος. Δεν έχω απατήσει ποτέ στη ζωή μου. Είμαι ξεκάθαρη σ’ αυτό. Για μένα, η σκέψη και μόνο ότι μπορεί ο άλλος να με απατήσει είναι θηλιά στο λαιμό. Με σκοτώνει. Είμαι της άποψης ότι, αν συμβεί κάτι, πρέπει να το πεις. Πάντα με τον Γιώργο κάνουμε αυτήν τη συζήτηση για κάποιο ζευγάρι, για το οποίο ξέρουμε ότι ο άνδρας δεν είναι πιστός. Θέλω να πάω να το πω και ο Γιώργος μου λέει ότι δεν πρέπει να μπω ανάμεσά τους. Εμένα, πάντως, αν μου συμβεί, θέλω να μάθω, να ξέρω». Δεν υπήρξε ποτέ τέλεια σε κάτι, όπως λέει, ωστόσο θέλει να είναι τέλεια μητέρα για τον 21 μηνών Γιάννη : «Όταν αποκτάς παιδί, είναι πιο πάνω και από εσένα τον ίδιο. Το να γίνεσαι γονιός είναι το πιο ιερό πράγμα. Ό,τι και να συμβεί σ’ ένα ζευγάρι, το παιδί είναι πιο πάνω. Ποτέ δεν ήμουν τέλεια μαθήτρια. Δεν ήμουν η καλύτερη στη δουλειά μου. Δεν ήμουν τέλεια. Στο θέμα της μητρότητας, όμως, ήθελα να είμαι τέλεια. Ακόμη και με τον θηλασμό, έκανα υπεράνθρωπες προσπάθειες να εξασφαλίζω γάλα στο μωρό για τις ώρες που θα έλειπα από το σπίτι. Φαντάζομαι το ίδιο κάνουν κι άλλες γυναίκες που κάνουν πιο δύσκολες δουλειές από τη δική μου. Είχα πάθει εμμονή με τον θηλασμό και την τράπεζα γάλακτος που του έφτιαχνα. Ήθελα να είναι όλα τέλεια για τον Γιάννη....Ο Γιάννης είναι 21 μηνών. Εγώ θέλω συνέχεια να νιώθω τη μυρωδιά ενός μωρού στο σπίτι. Από την πρώτη στιγμή κιόλας, είμαι έτοιμη για ένα δεύτερο παιδί. Βέβαια, δεν είμαι η κλασική μαμά. Με βλέπει ο γιος μου και με φωνάζει “μικρή Φαίη”. Κάτι μπορεί να έχω κάνει λάθος (γελάει)».

Για τον Γιώργο Λιάγκα εξομολογείται ότι αυτό που θαυμάζει πάνω του είναι: «Το πόσο καλός μπαμπάς είναι. Αν με ρωτούσες πριν έρθει το παιδί, θα σου έλεγα πολλά περισσότερα. Η πατρότητα, όμως, τα επικαλύπτει όλα». Έχουν την ίδια ή διαφορετική γραμμή στο μεγάλωμα του παιδιού. «Όσο περνάει ο καιρός, έρχεται ο Γιώργος πιο κοντά στον δικό μου τρόπο… Δηλαδή, ο Γιάννης μας κάνει ό,τι θέλει. Στους μπαμπάδες ίσως να αργεί λίγο περισσότερο να εκδηλωθεί η σχέση με το μωρό. Πρέπει να αρχίσει να επικοινωνεί το παιδί για να έρθει κοντά κι ο μπαμπάς. Στη δική μας περίπτωση, τουλάχιστον, αυτό έγινε...Φυσικά και τσακωνόμαστε με τον Γιώργο για ανοησίες. Όχι για σοβαρά πράγματα. Ποιανού του περνάει πιο εύκολα, ε; Λοιπόν, εγώ δεν ξεχνάω ποτέ, αλλά δεν είμαι εκδικητική».

Τέλος,σε ό,τι αφορά στην εμφάνισή της δηλώνει: «Τη διατροφή μου δεν την προσέχω αρκετά. Είμαι λιγούρα. Ποτέ δεν έχω κάνει δίαιτες, κι ενώ ξέρω ποιο είναι το σωστό, κάνω λάθη με τα βραδινά τσιμπολογήματά μου. Τώρα, μάλιστα, που πέρασα και την περιπέτεια με το σπασμένο πόδι μου, σταμάτησα και το γυμναστήριο. Λόγω μπαλέτου, μάλλον το σώμα έχει μνήμη τελικά. Εντάξει, το παραδέχομαι. Η φύση ήταν γενναιόδωρη με το σώμα μου, αλλά λόγω της δουλειάς μου, καλό θα ήταν να προσέχω λίγο παραπάνω. Από την άλλη, εκεί που δίνω προσοχή είναι στο να περιποιούμαι το πρόσωπό μου. Δεν έχω κάνει καμία αισθητική επέμβαση. Αν, πάντως, αισθανόμουν σίγουρη ότι με μια επέμβαση θα είχα και ένα ωραίο αποτέλεσμα, θα το έλεγα κιόλας. Δεν θα το έκρυβα». Δηλαδή, τι θα άλλαζε επάνω της; «Αν έπρεπε να αλλάξω κάτι, από τα πρώτα χρόνια κιόλας, θα ήταν η μύτη μου. Οπότε, τώρα, δεν υπάρχει λόγος. Ξέρεις ποιος μου είχε πει να μην αλλάξω ποτέ τη μύτη μου; Ο Ανδρέας Βουτσινάς, στη Θεσσαλονίκη».






πηγή: stifora