Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

Πώς ζει σήμερα ο πρώτος άνδρας που γέννησε τα παιδιά του

Όπως πολλά μικρά παιδιά, στη Σούζαν Μπίτι αρέσουν πολύ οι ιστορίες με ζώα. Θέλει να γίνει κτηνίατρος και… πριγκίπισσα όταν μεγαλώσει.
Πριν κοιμηθεί της αρέσει να σκαρφαλώνει στα γόνατα του μπαμπά της και να της διαβάζει ιστορίες για ζώα. Η αγαπημένη της είναι η ιστορία του ιππόκαμπου, στην οποία περιγράφεται πώς οι αρσενικοί ιππόκαμποι κυοφορούν τα παιδιά τους.

Μπορεί να μην είναι συνηθισμένη επιλογή για ένα παιδί αλλά είναι πολύ κατανοητό γιατί η Σούζαν λατρεύει την ιστορία αυτή: γιατί της εξηγεί πώς ήρθε και η ίδια στον κόσμο.

Η οικογένεια Μπίτι και ο Τόμας έγκυος στο πρώτο παιδί



Η Νάνσυ με τον Τζένσεν και τον Όστιν



«Είναι η αγαπημένη της ιστορία», λέει ο 38χρονος πατέρας της Τόμας Μπίτι, «της λέω πως αυτό έκανα κι εγώ: την είχα στην κοιλιά μου, όπως ο ιππόκαμπος, και καταλαβαίνει».

«Δεν πιστεύει πως υπάρχει κάτι παράξενο. Υπάρχει μία φωτογραφία που είμαι έγκυος και τη δείχνει και λέει "μπαμπά, ήμουν μέσα και μεγάλωνα και μετά έπρεπε να βγω.."»

Τόμας, Νάνσυ, Σούζαν, Όστιν και Τζένσεν Μπίτι


Η ιστορία μπορεί να θεωρηθεί παράξενη αλλά για τον Τόμας είναι η ιστορία της ζωή του: ήταν ο πρώτος άνδρας στον κόσμο που γέννησε παιδιά.

Ασφαλώς η Σούζαν μεγαλώνοντας θα καταλάβει πως υπάρχει κάτι αφύσικο σε όλο αυτό, γράφει η εφημερίδα Daily Mail. Οι ιππόκαμποι είναι φτιαγμένοι για να κυοφορούν, ο Τόμας έμεινε έγκυος αποκλειστικά επειδή είχε γεννηθεί γυναίκα…

Ο Τόμας φέρνει στον κόσμο τον Τζένσεν





Στα 20 του έκανε επέμβαση αλλαγής φύλου κι έγινε άνδρας, αλλά δεν έκανε το τελευταίο βήμα, της υστερεκτομής. Κράτησε τα γυναικεία αναπαραγωγικά όργανα γιατί ήθελε μία μέρα να γεννήσει. Και το έκανε, όχι μία φορά αλλά τρεις: η Σούζαν έχει δύο μικρά αδέλφια, τον Όστιν που γεννήθηκε ένα χρόνο μετά από εκείνη και τον Τζένσεν που γεννήθηκε 13 μήνες μετά τον Όστιν.

Στην οικογένειά τους ωστόσο ο Τόμας είναι ο μπαμπάς και η σύζυγός του Νάνσυ η μαμά. Τα τρία παιδιά γεννήθηκαν από γενετικό υλικό του Τόμας και ο βιολογικός τους πατέρας είναι ο ίδιος ανώνυμος δωρητής σπέρματος.

Ο μπαμπάς και ο νεογέννητος Τζένσεν


Η οικογένεια υποδέχεται τον Τζένσεν


Ο Τόμας δεν είναι ο μόνος άνδρας που έφερε στον κόσμο παιδιά. Πιστεύεται πως υπάρχουν τουλάχιστον πέντε άνδρες σε όλο τον κόσμο που έχουν νιώσει τη χαρά της μητρότητας.

Η οικογένεια Μπίτι ζει στο Φοίνιξ της Αριζόνα όπως όλες οι οικογένειες της περιοχής. Το σπίτι τους είναι γεμάτο παιχνίδια και η μέρα του Τόμας και της Νάνσυ γεμάτη από τη φροντίδα των παιδιών.

Ο Τζένσεν μία ημέρα μετά τη γέννησή του, ο μπαμπάς αναρρώνει




Ωστόσο τα πράγματα δεν ήταν εύκολα για τον 38χρονο και τη 49χρονη σύζυγό του που έζησαν με μεγάλη ένταση την απόρριψη και τη δυσαρέσκεια του κόσμου. «Υπήρξαν απειλές για τη ζωή μας, με αποκαλούσαν φρικιό, έγιναν "επιθέσεις" στο ίντερνετ», αφηγείται. «Υπήρχαν άνθρωποι που ντύνονταν εγώ στις απόκριες, "ο άνδρας έγκυος". Ένας άλλος ανέβασε βίντεο στο οποίο έκανε πως απήγαγε τη Σούζαν. Είχε μία κούκλα που της έμοιαζε και τη χτυπούσε ξανά και ξανά, ήταν νοσηρό. Φτάσαμε στο FBI, παρακολουθούσε την κατάσταση».

Ο Τζένσεν στο σπίτι της οικογένειας



Τα παιδιά έγιναν δεκτά στον παιδικό σταθμό της περιοχής αλλά οι γονείς δεν ζουν μάλλον απομονωμένοι και δεν έχουν επαφές με μέλη των οικογενειών τους. Τα παιδιά δεν έχουν επαφές με παπούδες και θείους, οι οποίοι διέκοψαν κάθε σχέση μαζί τους μην μπορώντας να δεχθούν το πώς ήρθαν στον κόσμο.

Όταν η ιστορία του Τόμας έγινε γνωστή κι ο ίδιος αποκαλύφθηκε ως ο πρώτος άνδρας έγκυος, πολλοί είπαν πως δεν θα χρειαζόταν να ξαναδουλέψει από τα πολλά λεφτά που έβγαλε με την ιστορία του. Αλλά τα πράγματα δεν είναι έτσι. Η δουλειά του έπεσε έξω και τα οικονομικά τους δεν ήταν καλά.

«Μου κόστισε χιλιάδες δολάρια να γίνω άνδρας και πολλά περισσότερα για να μείνω έγκυος. Μετά έπρεπε να προσλάβω δικηγόρο για να μου επιτραπεί να αποκαλώ τον εαυτό μου πατέρα της Σούζαν στο πιστοποιητικό γεννήσεως. Νομικά, ήταν ένας εφιάλτης. Οι αρχές ήθελαν να βάλουν τη Νάνσυ κι εμένα ως «γονέας και γονέας», όπως κάνουν με τα ομόφυλα ζευγάρια, αλλά εγώ δεν το δεχόμουν. Νομικά είμαι άνδρας και είμαι ο πατέρας. Όλα μπερδεύτηκαν τόσο που κάποια στιγμή καταχώρισαν εμένα ως μητέρα και τη Νάνσυ ως πατέρα! Στο τέλος έπρεπε να… υιοθετήσουμε τα παιδιά μας, παρότι βιολογικά είναι δικά μου, προέρχονται από τα δικά μου ωάρια. Είναι άδικο και μας κόστισε πολύ για να το πετύχουμε..»

Παρά τις αντιξοότητες η Νάνσυ δεν μετανιώνει για την πολύπλοκη σχέση της: «Όταν ο Τόμας είπε πως ήθελε παιδιά, δεν μπορούσα να του αρνηθώ», λέει.

Ο Τόμας άρχισε και πάλι να λαμβάνει ανδρικές ορμόνες τον περασμένο Απρίλιο και σχεδιάζει να προχωρήσει στην υστερεκτομή. Ωστόσο η απάντησή του για το αν έως τότε θα κάνει άλλα παιδιά δεν είναι τόσο ξεκάθαρη. «Η Σούζαν αγαπά πολύ τους δυο αδελφούς της αλλά άρχισε να ζητά μία αδελφούλα», λέει…


πηγή: newsbeast