Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

"Έχω κάνει πλαστική σε στήθος και βλέφαρα"

Ένα πρώην κορίτσι του James Bond αποκάλυψε το μυστικό της διαχρονικής και αναλλοίωτης ομορφιάς της... Η Jane Seymour παραδέχτηκε ότι έκανε πλαστική εγχείρηση στο στήθος και τα βλέφαρα, προκειμένου να δείχνει νέα και λαμπερή.

"Χρόνια πριν, διόρθωσα με πλαστική τα βλέφαρά μου, πάνω και κάτω", δήλωσε η 61χρονη ηθοποιός στη βρετανική Daily Mail. "Κάποιοι φωτογράφοι με είχαν ρωτήσει, αν έχω σκεφτεί να τα φτιάξω, γιατί ξόδευαν πολύ χρόνο στο retouch. Δεν ήταν κάτι σπουδαίο. Την επόμενη της επέμβασης δείπνησα σε ένα εστιατόριο".

Η χολιγουντιανή αστέρας και μητέρα τεσσάρων παιδιών μίλησε, επίσης, και για την απόφασή της να βάλει νυστέρι στο στήθος της. Έκανε την επέμβαση περίπου πριν 20 χρόνια και αιτία ήταν η... χαλάρωση!

"Είχα ήδη θηλάσει τα δύο πρώτα μου παιδιά και τα πράγματα δεν ήταν όπως παλιά", είπε με νόημα. "Ποτέ δεν είχα μεγάλο στήθος, εξάλλου ποτέ δεν σκέφτηκα να βάλω μεγάλα εμφυτεύματα. Απλά ήθελα να αποκτήσουν τη μορφή που είχαν στο παρελθόν. Έκανε καλό στην εξωτερική μου εμφάνιση", είπε και τόνισε ότι δεν έχει μετανιώσει για την απόφασή της.



Παρότι έκανε αυτές τις δύο μεγάλες επεμβάσεις στην εξωτερική της εμφάνιση, η Seymour δεν έχει σκοπό να κάνει Botox, ούτε τώρα αλλά ούτε και στο μέλλον. Ο λόγος;

"Είμαι υπερήφανη για τις ρυτίδες μου", εξήγησε, "αντικατοπτρίζουν όλα όσα είμαι".


πηγή: nooz