Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Απίστευτη επίθεση στην Σάντυ Κουτσοσταμάτη την ώρα που θήλαζε την κόρη της!

Σοκαρισμένη είναι ακόμα η Σάντυ Κουτσοσταμάτη από την πρωτοφανή επίθεση που δέχτηκε την ώρα που θήλαζε την κόρη της σε Εμπορικό Κέντρο της Θεσσαλονίκης από έναν security του χώρου.

Η ίδια κοινοποίησε το απίστευτο περιστατικό στο facebook της γράφοντας τι ακριβώς συνέβη. "Προχθές ήμουν το πρωί στο Cosmos μαζί με τη μικρή μου. Είχε πολύ λίγο κόσμο και κάθισα σε ένα από τα παγκάκια να τη θηλάσω, έχοντας σκεπαστεί με ένα κασκόλ που είχα μαζί. Μετά από λίγα λεπτά με πλησιάζει ένας από τους security Και μου λέει με ειρωνικό ύφος "Υπάρχει ειδικός χώρος για να θηλάσετε, εδώ περνάει κόσμος" Τον ρώτησα αν θεωρεί προκλητικό τον θηλασμό και μου απάντησε "Ε, όσο να 'ναι". Ένιωσα απογοήτευση και οργή. Θεωρώ οτι έχω αρκετά αντικειμενικά κριτήρια για το τι είναι προκλητικό και τι όχι. Είμαι σίγουρη οτι η εικόνα μου εκείνη τη στιγμή κάθε άλλο παρά προκλητική ήταν. Και όλο αυτό επειδή θήλαζα τη μικρή μου.... Κρίμα!!". Η υπόθεση πήρε μεγάλες διαστάσεις μετά την δημοσιοποίηση του περιστατικού από την γλυκιά ψυχολόγο η οποία με την παρότρυνση και την στήριξη κι άλλων γυναικών αποφάσισε να διοργανώσει σήμερα στις 16:00 εκδήλωση διαμαρτυρίας στο Εμπορικό Κέντρο Mediterrannean Cosmos στη Θέρμη της θεσσαλονίκης. Κατά την διάρκεια της διαμαρτυρίας μάλιστα θα πραγματοποιηθεί δημόσιος θηλασμός με την στήριξη και την συνεργασία του IBFAN, του δικτύου δράσης για τη βρεφική διατροφή με σύνθημα το δικαίωμα κάθε μητέρας να θηλάζει δημόσια. Δημόσια συγνώμη ζήτησε για το πρωτοφανές περιστατικό ήδη η διεύθυνση του εμπορικού κέντρου διευκρινίζοντας πως ουδέποτε έχει δώσει τέτοια εντολή στους άντρες της ασφάλειας του και πως οι μητέρες είναι ελεύθερες να θηλάσουν όπου θέλουν, είτε στον ειδικό χώρο, είτε οπουδήποτε αλλού.

Η ίδια η Σάντυ Κουτσοσταμάτη μιλώντας στην Espresso για αυτό το περιστατικό δήλωσε:

"Το περιστατικό που συνέβη σε εμένα μας έδωσε την αφορμή να αντιδράσουμε ενάντια στη νοοτροπία που ενοχοποιεί τον θηλασμό και τον θεωρεί ντροπιαστικό θέαμα, απαγορέυοντλας τον σε δημόσιους χώρους. Δεν θέλω ούτε να το συγκρεκριμενοποιήσω ούτε να το προσωποποιήσω, ωστόσο γνωρίζω πολλές μητέρες οι οποίες σταματούν να θηλάζουν επειδή δεν θέλουν να κλείνονται στο σπίτι, μια και υπάρχουν άνθρωποι που τη στιγμή που θηλάζουν δημόσια τις κοιτάζουν με αποτροπιασμό."


πηγή: mothersblog