Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Stop the press: Οι 5 πιο αδιάφορες ειδήσεις

*Ακολουθεί Σπιουνιά: Το μοντέλο Ευαγγελία Αραβανή που είναι φέτος «μες στην καλή χαρά», στο πλευρό της Ναταλίας Γερμανού, δήλωσε σπάζοντας την σιωπή της, που μια χαρά ήταν και δεν είχε κανέναν λόγο να σπάσει: «Νιώθω υπέροχα σε αυτή την ομάδα. Είμαι δίπλα σε μια γυναίκα με τηλεοπτική εμπειρία χρόνων, που δεν διστάζει να δώσει προβάδισμα και σε ένα καινούργιο πρόσωπο». Ναταλία μου; Μόλις σε είπε μεγάλη!
*Ακολουθεί Σπιουνιά 2: Ο Βασίλης Δρυμούσης δήλωσε σε συνέτηξα του στο ΕΓΩ για την αποχώρηση του απ την εκπομπή «Μες στην καλή χαρά» και για το αν θα τηλεφωνήσει αυτός στην Ναταλία Γερμανού, πως «νομίζω ότι αυτό είναι θέμα timing. Θα επικοινωνήσω εγώ μαζί της. Είμαι και μικρότερος σε ηλικία, οπότε πρέπει να πηγαίνουμε εμείς στους σεβάσμιους». Λυπάμαι Βασίλη μου, αλλά δε φαίνεται (όχι τίποτα άλλο αλλά είμαστε και συνομήλικες με την Ναταλία).

*Πάντως τώρα που εμείνανε 5 εκπομπές ψυχαγωγίας στην ελληνική τηλεόραση, για το Μες στη Καλή Χαρά, ματοκύλισμα γίνεται ποιος θα πιάσει στασίδι στο πάνελ. Σε λίγο θα αναλάβει το ΑΣΕΠ τις προσλήψεις…

*Η Κωνσταντίνα Μιχαήλ δεν μπόρεσε να κοιμηθεί προχθές διότι το ζευγάρι δίπλα της έκανε έντονο σε βογγητά και ιαχές θριάμβου, σεξ! Κύρια Κατάσταινα; Και εσείς Μαρούσι;

*Χολόσκασαν οι τηλεμετρίες να μάθουν τι κραγιόν φορεί η Ελένη και εκείνη τους απάντησε απ το φούτερ! Κυρίες μου, δεν έχει τόσο σημασία η μάρκα, όσο τα χείλη! Μη τρέχετε και ξοδιάστε τώρα και έχουμε και κρίση…




πηγή: newpost