Τρίτη, 13 Μαρτίου 2012

Αυτές οι γυναίκες κάνουν τους άνδρες να ξερνάνε!

Ο άνθρωπος, ως θηλαστικό στην πρώιμη φάση της εξέλιξής του, όπως όλα τα όντα στον πλανήτη είχε πρωτόγονα ένστικτα. Ζευγάρωμα για αναπαραγωγή, εξόντωση εχθρών, αναζήτηση τροφής, προστασία από τα καιρικά φαινόμενα. Όλα με ένα και μοναδικό σκοπό. Την επιβίωση.

Επειδή ως αδύναμο θηλαστικό έτρωγε τα υπολείμματα των άλλων δυνατών σαρκοφάγων, αναγκαζόταν, για να χορτάσει, να σπάει τα κόκκαλα από τα κουφάρια των θηραμάτων και να ρουφάει «κάτι», που τα θηρία δεν είχαν ανακαλύψει.Τον μυελό των οστών...το μεδούλι. Αυτό το πολύτιμο υλικό, εξαιρετικά πλούσιο σε οργανικές σπάνιες ουσίες, ανέπτυξε τον εγκέφαλο των πρωτόγονων ανθρώπων και μας καθόρισε ως κυρίαρχο είδος στον πλανήτη δημιουργώντας τον πολιτισμό.

Με την εμφάνιση του πολιτισμού, τα πρωτόγονα ένστικτα κρύφτηκαν βαθιά στο DNA του ανθρώπου χωρίς ποτέ να εξαφανιστούν. Δοθείσης αφορμής βγαίνουν σε όλους μας και σήμερα, αν δεν τα ελέγχουμε με την παιδεία, τις τέχνες, την ηθική σε πολλές περιπτώσεις και με τη θρησκεία. Ταυτόχρονα εμφανίστηκαν καινούργια ένστικτα τα «ευγενή» και τα «ταπεινά».

Τα ευγενή ένστικτα...κριτικό πνεύμα, άμιλλα, φαντασία, δημιουργικότητα, έρευνα, δικαιοσύνη, αλτρουισμός, ήθος και σεμνότητα, οδήγησαν αυτή τη στιγμή το Voyager 1 να βρίσκεται στη ζώνη Kάιπερ και να βγαίνει από το ηλιακό μας σύστημα για να κατακτήσει η ανθρωπότητα νέους κόσμους.
Τα ταπεινά ένστικτα...έπαρση, αλαζονεία , εγωισμός, επίδειξη , αμετροέπεια, υλισμός μας οδήγησαν στα...SUNSHINE GIRLS!!!

Μιά μέρα μετά την επέτειο από τον θάνατο της Ελληνίδας – πρότυπο, της Μελίνας Μερκούρη και μία μέρα πριν την «παγκόσμια ημέρα της γυναίκας», πέντε ανεκδιήγητες τύπισες, έκαναν ό,τι περνούσε από το χέρι τους για να ξεφτιλίσουν το γυναικείο φύλο, όπως άλλωστε και το κανάλι, που τις πρόβαλε.

Ανατριχιάζω στη σκέψη ότι χρειάζεται να ανασύρω από τη μνήμη μου σκηνές του προγράμματος για να γράψω το κείμενο.

ΤΑΠΕΙΝΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑ:
Έπαρση - αλαζονεία - εγωισμός – επίδειξη- υλισμός - αμετροέπεια. Ρωμαϊκή παρακμή σε μοντέρνα εκδοχή. Φορείς της νόσου; Πέντε υπερφύαλες, αστοιχείωτες, νεόπλουτες κοκότες, που η άγνοια, η κενότητα και η πνευματική ένδεια του περιβάλλοντός τους, δημιούργησε 5 καλλωπιστικά φυτά εσωτερικού χώρου, που χρειάζονται δύο φορές την εβδομάδα πότισμα, αφράτο χώμα, καλό αερισμό και κλάδεμα την άνοιξη.

- Μία επαγγελματίας της δημοσιότητας – όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη- περιφέρεται σε ένα αποστειρωμένο σπίτι (μεταφέρθηκε ολόκληρη η βιτρίνα του Δελούδη διότι προσωπικό γούστο ανύπαρκτο), με ατσαλάκωτο πρόσωπο σαν κέρινο ομοίωμα στο madame Tussaud. Βεβαίως υπάρχει και το απαραίτητο άλλοθι της συμμετοχής σε ομάδα κοινωνικής δράσης για να δείχνουμε την ασβεστωμένη οδοντοστοιχία μας στο δελτίο του STAR, όταν γίνεται πάρτι.

- Μία άλλη ασήμαντη βαρέθηκε τα πλοία της γραμμής και προκειμένου να ξεροσταλιάζει στο λιμάνι της Ραφήνας αγόρασε σκάφος και με περισσή ξιπασιά το περιέφερε σαν επιτάφιο στην παραλιακή...έχω και κότερο πάμε μια βόλτα;

- Η τρίτη κάνει μετακόμιση. Ντυμένη στην τρίχα, σνομπ και επικριτική με το προσωπικό, ελέγχει τα πάντα γιατί τίποτα δεν γίνεται σωστά και όλα πρέπει να περνάνε απότα χέρια της. Να!!!...έσπασε το νύχι της ...γαμώτο...

- Η τέταρτη είναι φοιτήτρια...βεβαίως, τι νομίζατε; Μένει σε ένα παστέλ σπίτι, έχει μια παστέλ φίλη, φοράει παστέλ ρούχα, λιάζεται σε παστέλ ξαπλώστρα, βουτάει σε παστέλ πισίνα, είναι παστέλ βαμμένη, σκέφτεται (!!!) να κάνει παστέλ μανικιούρ και μετά να πάει να πάρει το παστέλ πτυχίο της. Από κανένα ΙΕΚ φαντάζομαι, γιατί αν της έδωσε πτυχίο πανεπιστήμιο αυτηνής, πρέπει να κλείσουν όλα τα πανεπιστήμια στην χώρα και να εξετάσουμε το θέμα « εκπαίδευση» επί νέας βάσεως στη Ελλάδα.

- Τελευταία μια κλινική κατάσταση. Η πεμπτουσία των ταπεινών και των πρωτόγονων ενστίκτων ταυτόχρονα. Περιπτωσάρα. Μία, που αν ζούσε μερικές δεκαετίες πριν, θα την έκρυβαν οι δικοί της από τον γαμπρό, θα του έδειχναν την όμορφη αδελφή της και θα του εμφάνιζαν την «Ταϋγέτη» τελευταία στιγμή πριν το γάμο, για να μην μπορεί να πάρει το λόγο του πίσω ο γαμπρός και να την στεφανωθεί. Αυτή λοιπόν, έχοντας παντελή άγνοια της κατάστασής της, η έρμη, αλωνίζει το Κολωνάκι με Chanel και ύφος Ζιζέλ, χωρίς να βλέπει τον κόσμο, που σταματάει στα φανάρια και πέφτει ξερός από τα γέλια. Και καλά να πουλάει μούρη η πρώτη της πεντάδας ...το αντέχω, αλλά εσύ;...ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ;;;

Αυτές οι κυρίες λοιπόν, δεν είναι άμοιρες ευθυνών. Διότι δεν είναι άτομα περιορισμένης αντιλήψεως ώστε να έχουν το ακαταλόγιστο. Είναι συνειδητή επιλογή τους να παρουσιάσουν τη φαιδρή και χυδαία πλευρά της γυναίκας. Γιατί η χυδαιότητα έχει πολλές μορφές και η πιό επικίνδυνη είναι η αμπαλαρισμένη με σατέν περιτύλιγμα. Αυτή η ευτέλεια έχει γίνει στις μέρες μας «κυρίαρχη ιδεολογία» και αφορά ανθρώπους, πολιτικούς, πολιτικές, σχέσεις και φυσικά την τηλεόραση.
Αυτό ΕΙΝΑΙ έλλειψη πολιτισμού, ΕΙΝΑΙ ένα βήμα πίσω, ΕΙΝΑΙ η Ρώμη της υλιστικής και ηθικής παρακμής λίγο πριν την πτώση. Δεν ασχολήθηκα με τη γενική οικονομικοπολιτική συγκυρία, που επιλέχθηκε να γίνει η προβολή του συγκεκριμένου προγράμματος. Θα ήταν υποκριτικό- ακόμη ένας- να γράψει για την νεοπλουτίστικη βαρβαρότητα, που επιτίθεται στον κοσμάκη που πεινάει...
Ασχολήθηκα με 5 τσόλια, που δίνουν κακό όνομα στο γυναικείο φύλο...και δεν το αξίζουν αυτό οι γυναίκες. Θα κλείσω με κάτι καθόλου σύνθετο και επιστημονικό, αλλά της πιάτσας. ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΝΑ ΞΕΡΝΑΝΕ!!!

πηγή: madata