Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Δεν γουστάρει τα... γαρύφαλλα

Το μόνο που θέλει είναι να παίζει μουσική, προτιμά τις μουσικές σκηνές από τις μεγάλες πίστες, δεν του αρέσει η υπερέκθεση της προσωπικής του ζωής και δεν θα πήγαινε ποτέ σε reality talent show. Ο λόγος για τον Μύρωνα Στρατή που μίλησε για όλα αυτά στο ένθετο «Radar!» της εφημερίδας «Έθνος».

Για τον 29χρονο τραγουδιστή η οικονομική κρίση είναι αντιμετωπίσιμη: «Θα ήθελα να παίζω (μουσική) ακόμα κι αν δεν πληρώνομαι πολύ ή καθόλου. Κάθε κατάσταση είναι αντιμετωπίσιμη. Δεν μπορώ την υστερία. Μπορούμε να τα φέρουμε βόλτα και με τα πολλά και με τα λίγα».

Παράλληλα, τόνισε ότι δεν τον ενδιαφέρει να βρίσκεται σε κάποιο σχήμα μεγάλης αθηναϊκής πίστας: «Μου αρέσουν περισσότερο οι χώροι όπου έχεις μεγαλύτερη αμεσότητα με τον κόσμο. Η εμφάνιση με τους Tokyo Hotel σε ένα γεμάτο στάδιο ήταν πραγματικά εμπειρία ζωής. Θα ήθελα να έχω την ευκαιρία να συνεργάζομαι με ανθρώπους που θαυμάζω, δεν θα ήθελα να πάω σε ένα μαγαζί για να ανοίγω προγράμματα και να μου πετούν λουλούδια».

Παράλληλα, αναφέρθηκε και στην προβολή που έχει λάβει το τελευταίο διάστημα η προσωπική του ζωή, τονίζοντας: «Το πιο αμήχανο πράγμα που έχω ζήσει είναι να πηγαίνω στο κομμωτήριο και να βλέπω τον εαυτό μου σε περιοδικά. Γιατί και μία φωτογραφία σου να υπάρχει κάπου, είσαι εκτεθειμένος. Θέλει ένα λεπτό χειρισμό όλο αυτό». Όσο για την πρώτη του δημόσια εμφάνιση με την αγαπημένη του Μαίρη Συνατσάκη στο kick- off party του MAD, ξεκαθάρισε: «Δεν έχω πρόβλημα να πάμε κάπου όπου ξέρουμε ότι είναι ένα event και να φωτογραφηθώ. Δεν με ενδιαφέρει, όμως, να εκμεταλλευτώ μία σχέση για να πετύχω κάποια πράγματα σε άλλους τομείς, π.χ. στα επαγγελματικά μου. Δεν θα το έκανα ποτέ. Αυτά τα κανονισμένα, προσυμφωνημένα “παπαρατσικά” δεν θα τα έκανα».

Τέλος, τόνισε ότι δεν θα συμμετείχε ποτέ σε reality talent show, προκειμένου να του ανοίξουν επαγγελματικοί δρόμοι: «Το να συμμετάσχω σε ένα talent show δεν θα το τολμούσα ποτέ. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου τραγουδιστή. Γράφω τραγούδια και τραγουδάω τα δικά μου “παιδιά”, επομένως είναι διαφορετικό», ενώ πρόσθεσε: «Το ζήτημα της τηλεοπτικής αποθέωσης το φοβάμαι, όπως ο διάολος το λιβάνι».


Πηγή: Yupi