Στα 3,3 δισ. δολάρια θα ανέλθει φέτος η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη στο χώρο της mobile διαφήμισης, όπως επισημαίνει η εταιρεία Gartner.
Πρόκειται για υπερδιπλασιασμό του ποσού που πέρυσι κυμάνθηκε στα 1,6 δισ. δολάρια. Η άνοδος πρόκειται να συνεχιστεί με ακόμη πιο έντονους ρυθμούς τα προσεχή χρόνια και το 2015 εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 20,6 δισ. δολάρια. Το μεγαλύτερο τμήμα των εσόδων θα αποσπάσουν οι διαφημίσεις που σχετίζονται με αναζητήσεις, χάρτες και εφαρμογές.
Αποτέλεσμα αυτής της ανόδου είναι ότι το διαφημιστικό budget των εταιρειών για mobile διαφημίσεις θα αυξηθεί από 0,5% πέρυσι σε 4% το 2014.
Όπως επισημαίνει η Gartner "καθώς τα smartphones και τα tablets φτάνουν σε ολοένα και περισσότερους καταναλωτές, το κοινό για mobile διαφήμιση θα αυξάνεται και θα γίνεται ευκολότερα η κατάτμηση και στοχοποίησή του, αυξάνοντας την mobile διαφημιστική δαπάνη για τα brands και τους διαφημιστές".
Η Βόρεια Αμερική και η Δυτική Ευρώπη θα έχουν το 2015 τα μεγαλύτερα τμήματα της παγκόσμιας αγοράς με 28% και 25% αντίστοιχα.
Πηγή: neo2
Πρόκειται για υπερδιπλασιασμό του ποσού που πέρυσι κυμάνθηκε στα 1,6 δισ. δολάρια. Η άνοδος πρόκειται να συνεχιστεί με ακόμη πιο έντονους ρυθμούς τα προσεχή χρόνια και το 2015 εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 20,6 δισ. δολάρια. Το μεγαλύτερο τμήμα των εσόδων θα αποσπάσουν οι διαφημίσεις που σχετίζονται με αναζητήσεις, χάρτες και εφαρμογές.
Αποτέλεσμα αυτής της ανόδου είναι ότι το διαφημιστικό budget των εταιρειών για mobile διαφημίσεις θα αυξηθεί από 0,5% πέρυσι σε 4% το 2014.
Όπως επισημαίνει η Gartner "καθώς τα smartphones και τα tablets φτάνουν σε ολοένα και περισσότερους καταναλωτές, το κοινό για mobile διαφήμιση θα αυξάνεται και θα γίνεται ευκολότερα η κατάτμηση και στοχοποίησή του, αυξάνοντας την mobile διαφημιστική δαπάνη για τα brands και τους διαφημιστές".
Η Βόρεια Αμερική και η Δυτική Ευρώπη θα έχουν το 2015 τα μεγαλύτερα τμήματα της παγκόσμιας αγοράς με 28% και 25% αντίστοιχα.
Πηγή: neo2