Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Χατζηφωτίου: «Στα 87 μου έχω δύο φλερτ και είμαι μια χαρά»

Υποστηρίζοντας πως αν σηκώνεσαι κάθε πρωί και σε πονάει μία το ένα και μια το άλλο, τότε καταλαβαίνεις ότι είσαι ακόμα ζωντανός και πως όταν δεν θα τον πονάει τίποτα, θα έχει πάει στον Παράδεισο, ο Ζάχος Χατζηφωτίου παρά τα 87 του χρόνια δηλώνει πλήρης αλλά και ενεργός.



''Καταρχήν, η ζωή μου φτάνει πλέον στο τέλος της. Έζησα πάρα πολύ όμορφες και ζεστές στιγμές στην προσωπική μου ζωή και είμαι ευτυχής που ακόμα δεν έχω πάθει Αλτσχάιμερ. Ξέρετε, η στέρηση των αναμνήσεων είναι μεγάλος πόνος. Στα 87 μου, έχω δύο φλερτ και είμαι μια χαρά. Αν έχεις μία, αγόρι μου, τότε την παντρεύεσαι! Το μυστικό είναι αυτό που μου είχε πει κάποτε μια Αμερικανή: ''Ζάχο, keep them worried!''. Πρέπει να τις κρατάς ανήσυχες και να μη σε θεωρούν δεδομένο, για να προχωρήσει η κατάσταση''.

πηγή: stifora