Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Διαφήμιση με ένα στριπτίζ που "προκαλεί"

Έχει κάνει στριπτιζ μέσα σε τεράστια ποτήρια. Έχει φωτογραφηθεί για τα πιο τολμηρά περιοδικά. Αυτή τη φορά, η Dita Von Teese πρωταγωνιστεί στην διαφήμιση του νέου Renault Clio, ανεβάζοντας τα «κοντέρ» στα ύψη!

Στο νέο γαργαλιστικό βίντεο κλιπ, στο οποίο συμπρωταγωνιστούν η Rihanna και ο Thierry Henry, η Dita βγάζει όλα της τα ρούχα, αφήνοντας με τέτοια απορία το κοινό, τόσο πολύ που είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι διαφημίζει αυτοκίνητα.



Το κλιπάκι ξεκινά με την εμφάνιση της ερώτησης what is va-va-voom; Την εμφάνισή της στο πλάνο κάνει η Audrey Hepburn σε ένα στιγμιότυπο από την ταινία Breakfast at Tiffany’s, ενώ λίγο μετά η Dita αποχωρίζεται τον κορσέ της, αλλά και όλα τα υπόλοιπα εσώρουχά της, ενώ ακόμη και ο διάσημος γάλλος ποδοσφαιριστής έχει μείνει άφωνος με το θέαμα που προσφέρει η χορεύτρια του burlesqueμέσα σε ένα τεράστιο κόκκινο καπιτονέ κουτί. Εκτός από τον πρώην σύζυγό της Marilyn Manson, πιο κάτω βλέπουμε και τους Marlon Brando και David Bowie.

Στο τέλος, όταν όλοι οι σταρς έχουν ολοκληρώσει την εμφάνισή τους, δεκάδες καταστήματα της συγκεκριμένης εταιρείας εμφανίζονται στην οθόνη.

Με τις χαρακτηριστικές καμπύλες της, τις ζαρτιέρες, τις ψηλοτάκουνες γόβες και το φλογερό κόκκινο κραγιόν της, το οποίο δεν αποχωρίζεται ποτέ, η αισθησιακή καλλιτέχνιδα ταράζει για μια ακόμη φορά με την επιλογή της. Οσοι είδαν ήδη το βίντεο κλιπ ανέφεραν πως είναι αδύνατον να προσέξει κανείς το αυτοκίνητο, όταν έχει μπροστά του την Dita να κάνει τέτοιο πράγμα.

Εδώ που τα λέμε δεν έχουν κι άδικο…



πηγή: madata