Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

Έγκυος στο δεύτερο παιδί η Κέιτ Χάντσον

Έγκυος στο δεύτερο παιδί της είναι η Αμερικανίδα ηθοποιός Κέιτ Χαντσον, η οποία μάλιστα πιστεύει ότι αυτή τη φορά θα φέρει στον κόσμο κορίτσι.

Έχοντας ήδη έναν γιο επτά ετών από τον γάμο της με τον τραγουδιστή Κρις Ρόμπινσον, η γνωστή ηθοποιός δηλώνει ότι αισθάνεται έντονα πως αυτή τη φορά θα γεννήσει κόρη.



Αν και αρχικά προσπάθησε να κρύψει την εγκυμοσύνη της, ακόμα και από τους πιο στενούς της φίλους, τελικά δεν τα κατάφερε και παραδέχθηκε ότι πρόκειται για τον καρπό του έρωτά της με τον επίσης τραγουδιστή Ματ Μπέλαμι του συγκροτήματος «Muse».

«Ναι, έχω αρχίσει να φουσκώνω» είπε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε ότι είναι ευτυχισμένη που θα γίνει για δεύτερη φορά μαμά.

«Οι φίλοι μου νόμιζαν ότι έχω πάθει κατάθλιψη, γιατί δεν έβγαινα από το σπίτι, η αλήθεια είναι ότι δεν ήθελα να το μάθει κανένας, ήλπιζα ότι μια μέρα θα με έβλεπαν με την κοιλιά πολύ φουσκωμένη και τότε θα το καταλάβαιναν» είπε η 31 ετών ηθοποιός.

Ο γάμος πάντως δεν είναι ακόμα στα σχέδιά της, καθώς δηλώνει: «Δεν θέλω αυτή την πίεση, δεν το θεωρώ απαραίτητο να παντρευτώ. Θέλω να είμαι χαρούμενη. Οι γονείς μου είναι μαζί 30 χρόνια και δεν έχουν παντρευτεί».

Μάλιστα η ίδια δεν κρύβει ότι ακόμα και σήμερα πολλές φορές συμβουλεύεται τη μητέρα της, Γκόλντι Χόουν, με την οποία έχει σκοπό να συνεργαστεί στον κινηματογράφο, αφού πρώτα γεννήσει με το καλό.

Τώρα σε ότι αφορά την ταινία της «A Little Bit of Heaven» αναμένεται να βγεί στους κινηματογράφους σύντομα.

πηγή: star