Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Ζέτα Μακρυπούλια: «μου είχε λείψει να μην κοιμάμαι μόνη μου»

«Όταν ερωτεύεσαι δεν ελέγχεις τίποτε. Είσαι όπου σε πάει, έρμαιο των συναισθημάτων σου», δηλώνει η Ζέτα Μακρυπούλια και μιλά για τα ερωτικά της, την φιλία και όσα γράφονται για εκείνη. Τι απαντά στα δημοσιεύματα που «βουίζουν» εδώ και μήνες; «Όταν ταιριάζεις με έναν άνθρωπο δεν σε νοιάζει ό,τι κι αν γράφουν»!
Η ηθοποιός - παρουσιάστρια ποζάρει για το περιοδικό «Down Town». Όπως λέει, η δημοσιότητα που πήραν τα προσωπικά της είχε κόστος.
«Κρατάω με πολύ κόπο τα προσωπικά μου μακριά από τα φώτα», αναφέρει και συμπληρώνει: «όταν νιώθεις κάτι όμορφο, εύθραυστο και πολύτιμο, κλείνεις τη ζωή σε τέσσερις τοίχους. Δεν πας στο περίπτερο».

Μετά την δημοσιότητα που πήρε η σχέση της με τον Αντώνη Ρέμο, η ηθοποιός μάλλον το ξανασκέφτηκε και αποφάσισε να μην κάνει τα ίδια με τον νέο της σύντροφο...
Και μπορεί το όνομα του Μιχάλη Χατζηγιάννη να μην το λέει, ωστόσο, η δήλωσή της είναι ξεκάθαρη! «Έρχεται μια στιγμή που περνάς τόσο καλά με έναν άνθρωπο και το ταίριασμα είναι τόσο μεγάλο που δεν πα’ να γράψουν», προσθέτει και αποκαλύπτει ότι αυτό τον καιρό ζει μια τέτοια στιγμή!
«Είχα ξεχάσει πως είναι αυτό και φοβόμουν ότι δεν θα ξανασυνέβαινε ποτέ. Νόμιζα πως κάτι μέσα μου είχε παγώσει και δεν δουλεύει, ότι χάλασε ο μηχανισμός. Αλλά τελικά δουλεύει», σημειώνει η Ζέτα και εξομολογείται πως δεν βιάζεται να παντρευτεί.
«Με ενδιαφέρει να είμαι στη δουλειά μου και να σκέφτομαι έναν άνθρωπο. Να γυρίζω και να ξέρω ότι με περιμένει. Μου είχε λείψει να μην κοιμάμαι μόνη μου συνέχεια. Μου ‘χε λείψει...», καταλήγει.
star