Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Cheryl Cole: Μου έδιναν 24 ώρες ζωής

Για την περιπέτεια της υγείας της μίλησε η 27χρονη τραγουδίστρια του συγκροτήματος Girls Aloud Cheryl Cole, αποκαλύπτοντας πως οι γιατροί της είχαν δώσει 24 ώρες ζωής.
Σε συνέντευξή της στον Piers Morgan ανέφερε ότι άρχισε να ετοιμάζει την διαθήκη της όταν της ανακοίνωσαν πως κινδυνεύει να πεθάνει από ελονοσία.
Στις 3 Ιουλίου του 2010 η Cheryl Cole εισήχθη στο νοσοκομείο, όπου οι γιατροί διαπιστώνουν ότι πάσχει από Μαλάρια (Ελονοσία).
Όπως υποστηρίζει η Cole, πιθανότατα κόλλησε στο ταξίδι που έκανε λίγες μέρες πριν για φωτογράφηση στην Τανζανία, καθώς τότε διαπίστωσε και τα πρώτα σημάδια της ίωσης, περιγράφοντας τα ως το «χειρότερο hangover».
«Μου είχαν δώσει μόνο 24 ώρες ζωής» είπε δακρυσμένη η Cheryl Cole. «Είχα αρχίσει να σκέφτομαι τη διαθήκη μου και πως θα έπρεπε να μοιράσω την περιουσία μου. Πίστευα πως θα πεθάνω. Πραγματικά ήμουν σίγουρη ότι θα πεθάνω. Το μόνο που ήθελα ήταν να πεθάνω γρήγορα γιατί πονούσα πάρα πολύ», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Στο πλευρό της κατά τη διάρκεια της δίωρης συνέντευξης για την εκπομπή «Piers Morgan’s Life Stories», βρισκόταν και της συμπαραστεκόταν η μητέρα της Joan, αλλά και δυο κοπέλες από το συγκρότημα, η Kimberley Walsh και η Nicola Roberts, καμία από τις οποίες δεν μπόρεσε να κρατήσει τα δάκρυα της.
Εκτός από το σοβαρό πρόβλημα με την υγεία της, η Cheryl Cole μίλησε για τον πρώην σύζυγο της, ποδοσφαιριστή της Chelsea και της Εθνικής Αγγλίας, Ashley Cole. Αν και το διαζύγιο βγήκε μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο η νεαρή τραγουδίστρια είπε «τον αγαπάω και θα τον αγαπάω για πάντα. Εύχομαι να μπορούμε να μείνουμε έστω φίλοι».
cosmo