Τρίτη 19 Απριλίου 2011

«Λυπάμαι την Kate Middleton»

H Emma Watson δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή της, ότι λυπάται τη μέλλουσα πριγκίπισσα Kate Middleton, γιατί απλά δεν της αρέσει ο ρόλος της πριγκίπισσας.

Η σταρ του «Harry Potter» δε θα ήθελε με τίποτα να είναι στη θέση της Kate και εξέφρασε τη συμπόνια της στη μέλλουσα πριγκίπισσα της Μ.Βρετανίας



«Κακόμοιρο κορίτσι. Πρέπει να βρίσκεται κάτω από απίστευτη πίεση. Ελπίζω τουλάχιστον να το απολαμβάνει. Πρέπει να είναι πολύ έντονο».

Να τη πάρεις στο γάμο σου, να σου πει και του χρόνου!


πηγή: zougla