Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Ένα μήνα στο νοσοκομείο ο μακιγιέρ των σταρ

Ο μακιγιέρ των επωνύμων, Κωνσταντίνος Εμμανουήλ. εδώ και ένα μήνα βρίσκεται στο νοσοκομείο και η κατάσταση του είναι σοβαρή και υπάρχει ενδεχόμενο μέχρι και να μεταφερθεί στο εξωτερικό... Ο ίδιος όπως δήλωσε μιλώντας στο δελτίο του Star πως φοβάται πραγματικά για την ζωή του... Εμείς να ευχηθούμε περαστικά...





πηγή: gossip-tv