Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

"Δεν θα 'θελα να ήμουν μοντέλο της Victoria's Secret"

Μπορεί η Lena Dunham, η δημιουργός της τηλεοπτικής σειράς "Girls", που απέσπασε φέτος δύο Χρυσές σφαίρες, να πόζαρε στο Playboy ωστόσο ξεκαθάρισε ότι ποτέ δεν θα ήθελε να αποκτήσει το καλλίγραμμο και ατελείωτο σώμα των Αγγέλων της Victoria's Secret.

Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο αντρικό περιοδικό, η 26χρονη ηθοποιός και σεναριογράφος δήλωσε ότι χαίρεται που συναναστρέφεται άτομα τα οποία εκφράζουν πραγματικό ενδιαφέρον για την ίδια και όχι επειδή μαγεύτηκαν από την ομορφιά της.

"Δεν νομίζω ότι θα μου άρεσε κάτι τέτοιο, απαντάει η Dunham στην ερώτηση "πώς θα αισθανόταν αν ένα πρωί ξυπνούσε ως ένα μοντέλο της Victoria's Secret;".

"Θα ερχόμουν αντιμέτωπη με κάθε λογής αλλόκοτες προκλήσεις -κάτι που δεν συμβαίνει τώρα- θα αναρωτιόμουν σε όλη μου τη ζωή αν με κάνουν παρέα επειδή έχω μεγάλο στήθος ή μακριά πόδια", είπε στο Playboy.



Ωστόσο, αν είχε την... "ατυχία" να ξυπνήσει ως μοντέλο το πρώτο πράγμα που θα έκανε θα ήταν να τσεκάρει αν της προσφέρουν δωρεάν δείπνο στα εστιατόρια κι έπειτα θα έκλεινε ραντεβού με έναν γιατρό για να την επαναφέρει στην "πρωτότυπη version" της.

Η Lena Dunham βγαίνει με τον Jack Antonoff, τον κιθαρίστα του επιτυχημένου συγκροτήματος fun., και αστειευόμενη για τον τύπο αντρών που της έχουν κάνει καμάκι είπε: "Σίγουρα δεν έχω ακούσει ατάκες που έχει πει σε ταινίες ο Ryan Gosling, όπως 'Μου αρέσει ο τρόπος που λειτουργεί το μυαλό σου. Θέλεις να βγούμε για φαγητό;'. Ίσως να ζούσα κάτι τέτοιο, αν έμοιαζα με μοντέλο της Victoria's Secret. Σε αυτή την περίπτωση θα μπορούσα να το εκμεταλλευτώ".



πηγή: nooz