Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Δικαιώθηκε έπειτα από 8 χρόνια! – αποζημίωση μαμούθ!

Οκτώ ολόκληρα χρόνια δικαστικών διαμαχών έπρεπε να περάσουν για να δικαιωθεί εν τέλει η αθλήτρια της κολύμβησης, Τόνια Μαχαίρα. Όπως είναι γνωστό, η νεαρή κολυμβήτρια ολυμπιακών προδιαγραφών, έχασε την ευκαιρία να αγωνιστεί τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας το 2004, καθώς είχε κριθεί “ντοπαρισμένη” από την αρμόδια ελεγκτική υπηρεσία της διοργάνωσης.
Από το 2004 μέχρι σήμερα η εκδίκαση της υπόθεσης τελούσε συνεχώς υπό αναβολή, ώσπου στην τελική δικαστική διαμάχη, ο δικηγόρος της αθλήτριας, Γιάννης Μαρακάκης, κατόρθωσε να την δικαιώσει! Ως εκ τούτου, η ΚΟΕ υποχρεώθηκε να καταβάλει το τεράστιο ποσό των 277,000 ευρώ ως αποζημίωση στην Τόνια Μαχαίρα για ηθική βλάβη!

Η ίδια μίλησε στον NovaSport FM, αναφέροντας: «Δεν μου έκανε αίσθηση το ποσό. Είτε το πήρα είτε όχι… Η πίκρα είναι η ίδια», τόνισε στους 94,6 η διατροφολόγος πλέον της ΠΑΕ Παναθηναϊκός και πρόσθεσε: «Επειδή ήμουν πάντα καθαρή δεν με ένοιαζε να σβήσει η ταμπέλα αυτή. Απλά είχαν στεναχωρηθεί τόσο πολύ. Στην Αθήνα δούλευα παράλληλα και ήθελα να πάω στους Ολυμπιακούς για λόγους συμμετοχής για να συμπληρώσω τρεις Ολυμπιάδες. Αλλιώς θα είχα σταματήσει νωρίτερα… Για τον αθλητή που αγαπάει τον αθλητισμό η τρίτη Ολυμπιάδα είναι μεγάλη υπόθεση».

Όσο για το γεγονός που της έχει μείνει χαραγμένο στην μνήμη, είπε: «Μου έχει μείνει μία έκφραση μόνο… Όταν βρήκα τον τότε και τώρα πρόεδρο, τον κ. Διαθεσόπουλο, γιατί δεν μου έδιναν και το τηλέφωνό του να τον βρω, μου είπε: “Άσε μας βρε Τόνια, εγώ τρώω το μαριδάκι μου και από εβδομάδα θα μπω στο χωριό και θα πήξω και εσύ μου λες τα δικά σου”. Αυτή η έκφραση δεν έχει φύγει από το κεφάλι μου… Ήμουν 33 τότε και κολυμπούσα από το 84΄. Είχα κλείσει 20ετία και δεν περίμενα να τα ακούσω αυτά. Βέβαια ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με την Ομοσπονδία γιατί απλά έλεγα την άποψη μου».

Αναφορικά με τα λεφτά που πήρε, είπε: «Και λίγα είναι τα λεφτά γι αυτό που περνάει κανείς. Εγώ αγαπάω τον αθλητισμό, δεν θέλω να κάνω τίποτα άλλο. Περίμενα ότι θα δικαιωθώ επειδή τα στοιχεία είναι τέτοια. Δεν περίμενα ότι θα πάρω τίποτα όμως».

πηγή:  gossip247