Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Ν. Γερμανού: Το... σοκ με τον πρώην σύντροφό της!

Αυτό που συνέβη με τη Ναταλία και τον πρώην σύντροφό της δεν είναι ό,τι πιο συνηθισμένο, ωστόσο αν το ακούσεις ξαφνικά από τον ίδιο... παθαίνεις κάτι: Ειδικά όταν αυτό συμβεί στο κρεβάτι και έρθει να ανατρέψει όσα πίστευες για εκείνον...
Δείτε τι είπε η ίδια στο Κυπριακό περιοδικό Down Town: «Εγώ έχω πάρα πολλούς gay φίλους, τους οποίους υπεραγαπώ και ξέρω ότι μπορώ να τους εμπιστευτώ. Για τα προσωπικά μου συμβουλεύομαι και τους gay φίλους μου, κολλητές φίλες, αλλά και straight άντρες. Ωστόσο, οι gay σου λένε τα πιο πονηρά και τα πιο καταφερτζίδικα πράγματα. Πρέπει να σου πω επίσης ότι, όταν ήμουν 20 χρόνων, είχα σχέση με ένα αγόρι, ο οποίος με χώρισε επειδή ερωτεύτηκε έναν άλλο άνδρα γιατί κατάλαβε ότι η κλίση του ήταν αυτή. Φυσικά, ήταν ένα σοκ για μένα τότε, αλλά το αντιμετώπισα πολύ ψύχραιμα γιατί μου το παραδέχτηκε με κάθε ειλικρίνεια, το συζητήσαμε και κατάλαβα ότι συμβαίνουν και αυτά μέσα στη ζωή. Ήμουν πολύ ερωτευμένη μαζί του-όπως και εκείνος μαζί μου-, όμως, στα 23 του, συνειδητοποίησε τελικά την σεξουαλική του κλίση. Δεν μπορείς να κάνεις κάτι εκείνη τη στιγμή! Πάντα θα θυμάμαι ότι ένας πρώην μου με χώρισε για έναν άντρα. Ok! Ελπίζω μόνο να μην φταίω εγώ».


πηγή: markos