Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Το ροζ site, τα καυτά ραντεβού και η μήνυση

Κατά ιστοσελίδας «καυτών» ραντεβού της Νέας Υόρκης κατέθεσε μήνυση η Xenia Tchoumitcheva, πρώην Μις Ελβετία, καθώς οι υπεύθυνοι πήραν τις φωτογραφίες της με εσώρουχα και την παρουσίασαν ως call girl, με το όνομα «Julie».







Κοιτώντας προκλητικά τον φωτογραφικό φακό η «Julie» υπόσχεται μαγικές στιγμές στον κάθε ενδιαφερόμενο. Είναι 21 χρονών, κατάγεται από τη Βενετία, γνωρίζει μόνο αγγλικά –αν και Ιταλίδα-, είναι ξανθό VIP σουπερμόντελ.



 Όπως αναγράφεται κάτω από τις φωτογραφίες της: «Πέρυσι οι αμερικανοί ανακάλυψαν το Prosecco, ένα αφρώδες κρασί από τη Βενετία. Φέτος, ίσως είναι η στιγμή να δοκιμάσουν άλλη μία βενετσιάνικη λιχουδιά, την Julie, που έχει πολλά κοινά με το Prosecco. Είναι λαμπερή, αναζωογονητική, φέρνει απόλαυση κι έχει τέλεια γεύση!». Μάλιστα, η τιμή της ανέρχεται στα 850 ευρώ την ώρα και στα 4.200 ευρώ για όλο το βράδυ. Η αγαπημένη της ατάκα είναι «Sexy δεν είναι τι φοράς αλλά το πώς το βγάζεις!».



Έξαλλη η Tchoumitcheva, μόλις είδε τις φωτογραφίες, απευθύνθηκε σε δικηγόρο ενώ σε δηλώσεις της στο ελβετικό ειδησεογραφικό site 20 Minutes, ανέφερε «Το να σε χρησιμοποιούν κατ’ αυτόν τον τρόπο είναι παράλογο και ιδιαίτερα προσβλητικό. Δεν έχω καμία σχέση με αυτό το site και το να χρησιμοποιούν τις φωτογραφίες μου εκεί είναι πολύ σοβαρή ‘επίθεση’ κατά της φήμης μου. Είμαι τρομοκρατημένη και έδωσα σαφείς οδηγίες στους δικηγόρους μου να αναζητήσουν πιθανό πλήγμα στο πρόσωπό μου».







Η sexy και πανέμορφη πρώην Μις Ελβετία, με καταγωγή από τη Ρωσία, είναι 24 χρονών, έχει πτυχίο Οικονομικών και αυτήν τη στιγμή μαθητεύει ώστε να γίνει στέλεχος της JP Morgan. Επιπλέον, γνωρίζει πέντε γλώσσες. Ο οδηγός της Formula 1, μετά το διαζύγιό του τον Δεκέμβριο από την επί πέντε χρόνια σύζυγό του Raquel del Rosario, βρήκε τον έρωτα στο πρόσωπό της και ζει μαζί της στο Λουγκάνο της Ελβετίας.

πηγή: real