Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Το άγνωστο παρελθόν του Μάκη Τσέλιου

Πίσω στα ’70s η μόδα μπερδεύεται με τη μουσική, τα κινήματα της νεολαίας, το flower power, το πανκ, το κιτς. Στη Νέα Υόρκη ανοίγει το Studio 54, ο κόσμος ανακαλύπτει την disco, τη λίκρα, το στρετς, το βινίλ. Και στην Ελλάδα ο Μάκης Τσέλιος με τον Βασίλη Κουρκουμέλη δημιουργούν τον οίκο Billy Bo και ξεκινούν μια fashion επανάσταση. Σχεδόν τέσσερις δεκαετίες αργότερα ο Μάκης δεν έχει σταματήσει να μετράει. «Θες αλήθεια να μάθεις; Εκατόν είκοσι επιδείξεις έχω κάνει στη ζωή μου...».

Γεννήθηκε στην Ιθάκη, μεγάλωσε στην Αθήνα και δηλώνει «Μυκονιάτης από μεταγραφή». Του πάει. Σαν τον αέρα του νησιού που τον «υιοθέτησε», κινείται διαρκώς. Μιλάει, γελάει, μου σερβίρει καφέ, απαντάει σε τηλέφωνα, δίνει οδηγίες σε συνεργάτες, ποζάρει –σχεδόν– επαγγελματικά στο γραφείο και στο ατελιέ του, ένα χώρο υψηλής αισθητικής, με «σκληρό» μαυροκόκκινο διάκοσμο. Tα πάντα γύρω του «φωνάζουν» ομορφιά – to the last detail. Κι όμως, δεν ήθελε πάντα να γίνει σχεδιαστής. Το πρώτο του μεροκάματο το έβγαλε στη Μercedes! «Ξεκίνησα ως κλητήρας στα 16 μου και παράλληλα πήγαινα και σε νυχτερινό σχολείο. Ήταν δύσκολα χρόνια και έπρεπε να δουλέψω». Έφτασε να γίνει πωλητής επιτυχημένος, με βραβεία και μπόνους. Μετά, λέει, έκλεισε κι αυτός ο κύκλος και άνοιξε άλλος. Καταλύτης, μια «μοιραία» συνάντηση: «Βρεθήκαμε τυχαία στο δρόμο με τον Βασίλη (σ.σ. Κουρκουμέλη). Γνωριζόμασταν από παλιά, ήμασταν γειτονόπουλα στον Πειραιά – εκείνος βέβαια ήταν πιο μικρός. Ο Βασίλης είχε σχέδια, ανησυχίες, εγώ ήθελα να κάνω μια καινούργια αρχή. Συνεργαστήκαμε».

Πηγή: Down Town