Ο Ουίλ Ράιτ, που δημιούργησε το εμβληματικό ηλεκτρονικό
παιχνίδι προσομοίωσης της καθημερινότητας, με τίτλο «The Sims», αλλά
και το εξίσου δημοφιλές «Spore», ετοιμάζει τώρα το επόμενο έργο του, που
αυτή τη φορά θα θέτει τον παίκτη στο κέντρο της δράσης.
Ο νέος του τίτλος, το «HiveMind», αποτελεί ομάδα παιχνιδιών σε διαφορετικές πλατφόρμες, που θα μετατρέπει την καθημερινή ζωή του παίκτη σε μέρος του παιχνιδιού. Παρότι το λογισμικό του παιχνιδιού είναι έτοιμο, ο δημιουργός του δεν έχει δώσει ακόμη ημερομηνία κυκλοφορίας.
«Τα προηγούμενα παιχνίδια μου αποτελούσαν πείραμα διαδραστικότητας και ένταξης του παίκτη στον κόσμο του παιχνιδιού, σε δημιουργικό ρόλο. Στους Sims, οι παίκτες δημιουργούσαν εικονικό χαρακτήρα του εαυτού, των φίλων ή των μελών της οικογένειάς τους και έτσι πειραματίζονταν με τις δυνατότητες του παιχνιδιού. Το Spore έδωσε την ευκαιρία στον παίκτη να δραστηριοποιηθεί σε ονειρικό περιβάλλον επιστημονικής φαντασίας, με πιο προηγμένα εργαλεία. Και τα δύο παιχνίδια μου έδειξαν ότι οι χρήστες είναι πρόθυμοι να επενδύσουν συναισθηματικά και να συνδεθούν με τη δράση.
Η ιδέα του HiveMind αφορά την αξιοποίηση των προσωπικών εμπειριών του χρήστη, ώστε αυτές να ενταχθούν στο παιχνίδι. Οι παίκτες θα μπορούν να μοιράζονται τις εμπειρίες τους και να τις εντάσσουν στην πλοκή. Την ίδια στιγμή, εξετάζουμε τη χρήση της τηλεόρασης, που επιτρέπει τη διαδραστική ανάπτυξη πλοκής. Αυτό κάναμε στην πειραματική εκπομπή Bar Karma, που υπήρξε υβρίδιο ριάλιτι και επαγγελματικής τηλεοπτικής εκπομπής», λέει ο Ουίλ Ράιτ.
πηγή: skai
Ο νέος του τίτλος, το «HiveMind», αποτελεί ομάδα παιχνιδιών σε διαφορετικές πλατφόρμες, που θα μετατρέπει την καθημερινή ζωή του παίκτη σε μέρος του παιχνιδιού. Παρότι το λογισμικό του παιχνιδιού είναι έτοιμο, ο δημιουργός του δεν έχει δώσει ακόμη ημερομηνία κυκλοφορίας.
«Τα προηγούμενα παιχνίδια μου αποτελούσαν πείραμα διαδραστικότητας και ένταξης του παίκτη στον κόσμο του παιχνιδιού, σε δημιουργικό ρόλο. Στους Sims, οι παίκτες δημιουργούσαν εικονικό χαρακτήρα του εαυτού, των φίλων ή των μελών της οικογένειάς τους και έτσι πειραματίζονταν με τις δυνατότητες του παιχνιδιού. Το Spore έδωσε την ευκαιρία στον παίκτη να δραστηριοποιηθεί σε ονειρικό περιβάλλον επιστημονικής φαντασίας, με πιο προηγμένα εργαλεία. Και τα δύο παιχνίδια μου έδειξαν ότι οι χρήστες είναι πρόθυμοι να επενδύσουν συναισθηματικά και να συνδεθούν με τη δράση.
Η ιδέα του HiveMind αφορά την αξιοποίηση των προσωπικών εμπειριών του χρήστη, ώστε αυτές να ενταχθούν στο παιχνίδι. Οι παίκτες θα μπορούν να μοιράζονται τις εμπειρίες τους και να τις εντάσσουν στην πλοκή. Την ίδια στιγμή, εξετάζουμε τη χρήση της τηλεόρασης, που επιτρέπει τη διαδραστική ανάπτυξη πλοκής. Αυτό κάναμε στην πειραματική εκπομπή Bar Karma, που υπήρξε υβρίδιο ριάλιτι και επαγγελματικής τηλεοπτικής εκπομπής», λέει ο Ουίλ Ράιτ.
πηγή: skai