Την ασυνήθιστη αποκάλυψη ότι μια μεγάλη ευκαιρία ή προσφορά στα ράφια των σούπερ-μάρκετ ή στις βιτρίνες ενός καταστήματος προκαλεί την ίδια σεξουαλική διέγερση με το σεξ έκανε μια νέα βρετανική μελέτη από ερευνητές του πανεπιστημίου του Γουεστμίντερ, η οποία δημοσιεύτηκε στο επαγγελματικό περιοδικό «The Grocer».
Η έρευνα, η οποία έγινε σε ομάδα 50 εθελοντών εκτελούσαν διάφορες online δραστηριότητες, όπως ψώνια ή παρακολούθηση πορνογραφικών ταινιών, διαπίστωσε –μετρώντας την εγκεφαλική δραστηριότητα στις συναισθηματικές περιοχές του εγκεφάλου- ότι οι «ευκαιρίες» και οι «προσφορές» υποσυνείδητα προκαλούν τόσο μεγάλη χαρά στον εγκέφαλο, όση απολαμβάνει στη διάρκεια του σεξ!
Η μελέτη γίνεται για λογαριασμό του βρετανικού Ινστιτούτου Προωθητικού Μάρκετινγκ και δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη αλλά τα συμπεράσματα είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακά.
Ειδικοί ψυχολόγοι, μάλιστα, σχολιάζοντας την έρευνα τόνισαν ότι όπως ο άνθρωπος μαγνητίζεται σε δευτερόλεπτα από μια εκρηκτική παρουσία έτσι μπορεί να συμβεί και μια προσφορά που είναι και μεγάλη αλλά και εμφανής.
πηγή: blog
Η έρευνα, η οποία έγινε σε ομάδα 50 εθελοντών εκτελούσαν διάφορες online δραστηριότητες, όπως ψώνια ή παρακολούθηση πορνογραφικών ταινιών, διαπίστωσε –μετρώντας την εγκεφαλική δραστηριότητα στις συναισθηματικές περιοχές του εγκεφάλου- ότι οι «ευκαιρίες» και οι «προσφορές» υποσυνείδητα προκαλούν τόσο μεγάλη χαρά στον εγκέφαλο, όση απολαμβάνει στη διάρκεια του σεξ!
Η μελέτη γίνεται για λογαριασμό του βρετανικού Ινστιτούτου Προωθητικού Μάρκετινγκ και δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη αλλά τα συμπεράσματα είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακά.
Ειδικοί ψυχολόγοι, μάλιστα, σχολιάζοντας την έρευνα τόνισαν ότι όπως ο άνθρωπος μαγνητίζεται σε δευτερόλεπτα από μια εκρηκτική παρουσία έτσι μπορεί να συμβεί και μια προσφορά που είναι και μεγάλη αλλά και εμφανής.
πηγή: blog