Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

Αγγελική Ηλιάδη: Πιο αποκαλυπτική από ποτέ! Δείτε φωτογραφίες...


Πιο σέξι από ποτέ ποζάρει για το περιοδικό "DownTown" η Αγγελική Ηλιάδη. Η τραγουδίστρια μιλά για το νέο της σύντροφο και εξηγεί γιατί δε θέλει να παντρευτεί.

 «Ο μικρός είναι πάνω απ' όλα και πρώτα απ' όλα. Πάντα συζητάω μαζί του για οτιδήποτε συμβαίνει στη ζωή μου. Βλέπω και φιλτράρω πάρα πολύ καλά τις αντιδράσεις του και αναλόγως προχωράω. Εννοείται ότι θα έπαιρνα την άδειά του για να παντρευτώ. Έχει τύχει μπροστά στον Μπάμπη να έρθει κάποιος και να μου πει: «Θέλω να βγούμε για φαγητό», κι εγώ του απάντησα: «Αν δεν με αφήσει ο γιος μου, δεν μπορώ να βγω μαζί σου, λυπάμαι». Ο γιος μου δεν με άφησε και δεν βγήκα».


Όσο για το αν θέλει να αποκτήσει ένα δεύτερο παιδί λέει: «Δεν φοβάμαι μήπως σπάσει αυτή η μαγική σχέση που έχω με τον Μπάμπη αν έρθει ένα ακόμα παιδάκι. Το έχω συζητήσει μαζί του και θα το ήθελε κι εκείνος πάρα πολύ να αποκτήσει αδερφάκι. Ο Μπάμπης βέβαια είναι ήδη 6 ετών και προς το παρόν δεν το βλέπω να κάνω άλλο παιδί, οπότε όταν το αποφασίσω, εκείνος θα είναι ήδη αρκετά μεγάλος».



πηγή: markos