Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Η Ελεονώρα μιλά για τις τρέλες που έχει κάνει λόγω... έρωτα

Mία από τις πιο συχνές ερωτήσεις που τυχαίνει να μου κάνουν σε συνεντεύξεις κατά καιρούς, είναι η εξής: «Ποιό είναι το πιο ακραίο – τρελλό πράγμα που έχεις κάνει για έναν άνδρα;»

Και ποτέ εκείνη την ώρα δεν μου έρχεται η απάντηση. Και αναρωτιέμαι μετά...Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι υπερβολικό, κάτι αστείο, κάτι χαζό, κάτι ακραίο για έναν έρωτα; Και τελικά ανατρέχοντας πίσω βρίσκω αρκετά. Θα σας τα πω.

-Έμαθα μία από τις πέντε ξένες γλώσσες που μιλάω σήμερα. Τα ιταλικά. Όταν ήμουν μικρότερη οι γονείς μου τα καλοκαίρια κάποιες χρονιές με έστελναν εσωτερική σε θερινό σχολείο στην Αγγλία. Εκεί γνώρισα τον Στέφανο, έναν ιταλό κούκλο. Ήμουν 14 ήταν 15. Επειδή στις ηλικές εκείνες δεν μπορούσες να κάνεις και πολλά πράγματα για να αποδείξεις την καψούρα σου, με το που επέστρεψα στην Ελλάδα, ξεκίνησα ιταλικά. Με τον Στέφανο, ο έρωτας μας παρέμεινε πλατωνικός μέχρι τα 18 που απλά ανταλλάξαμε ένα φιλί. Μέχρι και σήμερα μιλάμε και έχουμε επαφές. Ζει κανονικά στην Ιταλία, και μέχρι πριν λίγα χρόνια βλεπόμασταν μία φορά το χρόνο τουλάχιστον. Ιταλικά έμαθα άπταιστα και μου έμειναν για πάντα.

-Έδωσα πανελλαδικές εξετάσεις. Όνειρο δικό μου ήταν να πάω στο εξωτερικό να σπουδάσω. Είχα τη δυνατότηα και την επιλογή να πάω σε όποια χώρα ήθελα και να σπουδάσω κτηνιατρική ή όποιο άλλο επάγγελμα επέλεγα. Ένα φλερτ μου όμως, στο τέλος του λυκείου μου είπε πως αν έφευγα στο εξωτερικό θα χανόμασταν. Για ένα χρόνο δεν σήκωσα κεφάλι. Μελετούσα σκληρά πάνω από 14 ώρες την ημέρα προκειμένου να μπω στο ελληνικό πανεπιστήμιο. Τα κατάφερα. Πέρασα στις πανελλαδικές και έμεινα εδώ. Λίγους μήνες μετά, στο Πανεπιστήμιο, γνώρισα τον μεγάλο μου έρωτα.

-Έκανα τατουάζ το αρχικό του: Ένα από τα επτά τατουάζ που έχω, το πρώτο , είναι το αρχικό του μεγάλου μου έρωτα. Το έκανα όταν χωρίσαμε το 2000 και δεν το έχω μετανιώσει στιγμή. Με τον συγκεκριμένο, έχω επαφές μέχρι και σήμερα καθώς είναι ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους της ζωής μου. Ζει μόνιμα στο εξωτερικό γιατί είναι διπλωμάτης, και επιστρέφει μόνιμα στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο μετά από εννιά χρόνια απουσίας.

-Έπινα αλκοόλ καθημερινά για επτά μήνες: Κάθε μέρα άδειαζα ένα ή και δύο μπουκάλια φραγκολίνο. Ιταλικό κρασί με γεύση φράουλα, σχετικά ελαφρύ. Ξεκινούσα από το μεσημέρι και τελειώνα όταν τελείωνε το μπουκάλι και τα αποθέματα του. Υπήρξε διάστημα που έκανα να βγω από το σπίτι μου δώδεκα μέρες. Μου είχε τελειώσει το χαρτί υγείας και χρησιμοποιούσα χαρτοπετσέτες. Μου είχε τελειώσει το φαγητο και έτρωγα κονσέρβα ανανά. Μου είχαν τελειώσει τα χρήματα και δεν μπορούσα ούτε delivery να παραγγείλω. Βγήκα από το σπίτι μόνο όταν μου τελείωσαν τα κρασιά.

-Άλλαξα χώρα για ένα χρόνο: Σε μία ύστατη προσπάθεια να αποφύγω την κάθε πιθανότητα επανασύνδεσης,πήρα την απόφαση να φύγω από την Ελλάδα μέχρι να νιώθω ασφαλής ότι όσο ζούμε στην ίδια χώρα δεν θα ξανακυλήσω.Πήγα στην Ιταλία για ένα χρόνο και επι της ευκαιρίας έκανα και ένα κύκλο σπουδών.Με το που γύρισα, τα ξαναβρήκαμε.

-Ταξίδεψα σερί 28 ώρες. Κάποτε, το ταξίδι για τη Φολέγανδρο διαρκούσε 14 ώρες. Πήγα, τον είδα για δύο λεπτά, μέχρι να φορτώσει και να ξεφορτώσει το πλοίο και επέστρεψα πίσω Πειραιά ταξιδεύοντας για άλλες 14 ώρες.

-Παρακολούθησα: Εκείνος έμενα στον πέμπτο όροφο μίας πολυκατοικίας στο Κολωνάκι. Απένατι ακριβώς υπήρχε μία άλλη πολυκατοικία με γραφεία και ιατρεία και μονίμως ανοικτή την κεντρική είσοδο.

Περνούσα μέρες ολόκληρες στην ταράτσα της απέναντι πολυκατοικίας για να παρακολουθώ τις...πατούσες του καλού μου, γιατί ήταν το μόνο που μπορούσα να δω εξαιτίας της διαφοράς ύψους που είχε ο πέμπτος όροφος με την απέναντι ταράτσα.

-Σύγκατοίκησα. Το μεγαλύτερο βήμα και το μεγαλύτερο λάθος της ζωής μου. Συγκατοίκησα. Και χώρισα. Έτσι απλά. Ευτυχώς.

Όσο μεγαλώνω κόβω τα πολλά πολλά. Οι μεγάλες τρέλλες γίνονται σε πιο μικρές ηλικίες. Σε μεγαλύτερες, γίνονται απλά λάθη.


πηγή: Queen