Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Έλενα Παπαβασιλείου: «Θέλω να ερωτευτώ παράφορα»

«Αν είχα καβαλήσει το καλάμι ίσως να ήμουν πιο χαρούμενη με αυτό που μου συμβαίνει. Επειδή γνωρίζω πως "σήμερα είμαστε, αύριο δεν είμαστε", δεν παρασύρομαι και ίσως δεν απολαμβάνω όσο θα ήθελα αυτό που βιώνω». Αυτά ήταν μόνο μερικά από οσα μοιράστηκε με το "Down Town" η Έλενα Παπαβασιλείου.

«Πιστεύω ότι η τηλεόραση δυσκολεύει τις ανθρώπινες σχέσεις. Πριν κάνω τηλεόραση ήταν πιο εύκολο για εμένα να ερωτευτώ χωρίς επιφυλάξεις», αποκάλυψε η 33χρονη παρουσιάστρια του Alpha, προσθέτοντας: «Με έχουν προσεγγίσει, ένιωσα πως ήμουν κοντά σε έναν έρωτα, αλλά ή δεν ήταν ο κατάλληλος ή εγώ κάνω κάτι λάθος. Νιώθω ούτως ή άλλως, ότι έχω χτίσει μέσα μου έναν τοίχο και θα πρέπει να βρεθεί ο κατάλληλος για να τον γκρεμίσει. Θα ήθελα πάντως να ερωτευτώ παράφορα».


πηγή: markos