Κυριακή 1 Μαΐου 2011

«Αν ήθελα, θα ήμουν η πρώτη κυρία των βορείων προαστίων»

Η Στέλλα Μπεζαντάκου χαίρεται να ξυπνάει το πρωί και να φτιάχνει καφέ για τον σύντροφό της, ασχολείται με τις δουλειές του σπιτιού και ανταλλάσσει συνταγές μαγειρικής με τις φίλες της.

«Αυτά κάποτε τα κορόιδευα, αλλά σε αυτά κρύβεται η πραγματική ευτυχία» λέει στην «Espresso της Κυριακής» και αποκαλύπτει: «Μου έχουν γίνει δύο προτάσεις γάμου από πολύ πλούσιους και γνωστούς κυρίους. Είχα σχέση μαζί τους και μου πρόσφεραν ό,τι τους ζητούσα. Ταξίδια, κοσμήματα, μια ονειρεμένη ζωή. Αν ήθελα, σήμερα θα είχα δέκα υπηρέτες, αλλά δεν ήμουν καψούρα μαζί τους. Μου τελείωνε γρήγορα ο έρωτας. Ευτυχώς, εκεί υπερίσχυσε το συναίσθημα, αλλιώς θα ήμουν η πλούσια κυρία του κυρίου, με τα ψυχιατρεία δίπλα μου. Πόσους τέτοιους γάμους δεν έχουμε δει... Να μη σας πω για τους παντρεμένους δήθεν σοβαρούς κυρίους με τις υποτιθέμενες τέλειες σχέσεις και οικογένειες, που μου έταζαν τον ουρανό με τ’ άστρα, για να είμαστε μαζί».


Όσο για τον νέο έρωτα; Τον τελευταίο καιρό η Στέλλα όχι μόνο δεν είναι μόνη, αλλά σκέφτεται να δημιουργήσει τη δική της οικογένεια.

«Θέλω πάρα πολύ να κάνω παιδιά. Νομίζω πως ήρθε η ώρα» λέει και τα μάτια της λάμπουν από ευτυχία, όταν έρχεται η κουβέντα στον σύντροφό της. «Τον λένε Χρήστο και είναι ένας από τους βασικούς λόγους που με έκαναν να βρω τον εαυτό μου. Είναι αρσενικό παλιάς κοπής, με αρχές και πυγμή. Πραγματικά ευγνωμονώ τον Θεό που τον έφερε στον δρόμο μου».


πηγή: zougla