Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Δ. Ματσούκα: Με ποιον έχει σχέση τους τελευταίους μήνες;

Σε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις της, η Δήμητρα Ματσούκα μιλά για τη ζωή, την καθημερινότητα και τις επιλογές της.Τους τελευταίους πέντε μήνες είναι ζευγάρι με τον δημοσιογράφο Φώτη Βαλλάτο. Εκείνη όμως αποφεύγει συνειδητά οποιαδήποτε αναφορά στη σχέση της, αφού όπως λέει στο περιοδικό “Down Town”, «δεν νιώθω άνετα να μιλάω για την προσωπική μου ζωή. Είναι κάτι που μου προκαλεί αμηχανία. Είναι τόσο σταθερή αυτή μου η στάση 10 χρόνια πια, που σχεδόν εκπλήσσομαι που αναρωτιέστε γιατί αποφεύγω ν΄απαντήσω!».

Το μόνο στο οποίο αρκείται ν΄απαντήσει είναι ο λόγος που οι προηγούμενες σχέσεις της δεν κρατήθηκαν: «Ηταν η έλλειψη ταλέντου και από τις δύο πλευρές».

Την περίοδο αυτή, μένει στη Θεσσαλονίκη για τις ανάγκες της θεατρικής παράστασης στην οποία πρωταγωνιστεί. Πως είναι μια τυπική καθημερινότητα της; «Μετά το θέατρο, βόλτα με τους φίλους μου στην εξωτική Θεσσαλονίκη. Μου αρέσει όμως πολύ και να είμαι μόνη μου στο ξενοδοχείο που μένω τους τελευταίους πέντε μήνες, διαβάζοντας, κοιτώντας στο Internet, βλέποντας ταινίες. Μου άρεσε πάντα να περνάω και έτσι τα βράδια μου».


πηγή: markos