Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Μαινόμενη γιαγιά επιτέθηκε σε 40άρα

Για γέλια, ήταν η παρεξήγηση που έγινε στην περιοχή της Αγυιάς το Σάββατο που μας πέρασε. Ηλικιωμένη άρχισε να βρίζει μία γυναίκα γύρω στα σαράντα που περπάταγε στο απέναντι πεζοδρόμιο, μαζί με ένα νεαρό κατά πολύ μικρότερό της. Η ηλικιωμένη έγινε έξαλλη και επιτέθηκε φραστικά, όταν είδε τη σαραντάρα να δίνει ένα φιλί στο μάγουλο του νεαρού.
Οπως έγραψε η εφημερίδα "Κόσμος" οι προσβολές ήταν πολλές και βαριές χαρακτηριστικά την αποκάλεσε «τσού...» και «τεκνατζού». Το «ζευγάρι» είχε μείνει άφωνο με αυτά που άκουσε και ειδικά η γυναίκα που προσπάθησε να της εξηγήσει πως πρόκειται για παρεξήγηση αλλά η γιαγιά δεν σταμάταγε με τίποτα.

Χαρακτηριστικό ήταν το στιγμιότυπο από το,,, ξεκατίνιασμα:
Ηλικιωμένη: Δεν ντρέπεσαι, μωρή τσου....ρα, να χαριεντίζεσαι με τον νεαρό, φτου σου.
Σαραντάρα: Μα τι λες, κυρά μου, πώς μου μιλάς έτσι;
Ηλικιωμένη: Άντε, μωρή λυσσάρα, τεκνατζού αποδώ, να βρεις άντρα στην ηλικία σου... Το παιδάκι βρήκες;
Σαραντάρα: Μη μου ξαναμιλήσεις έτσι, θα σε βουτήξω και θα δεις.
Νεαρός: Είναι η θεία μου δεν είναι γκόμενά μου.
Έτσι, κάποια στιγμή πήρε ο νεαρός το λόγο και της είπε να σταματήσει και ότι η γυναίκα είναι θεία του. Η ηλικιωμένη συνέχισε να τους «στολίζει» με διάφορα επίθετα, τελικά ο νεαρός και η θεία (;) του σοκαρισμένοι από το αναπάντεχο γεγονός έφυγαν προτού προλάβουν να μαζευτούν άλλοι επικριτές ή απλοί θεατές. Το παράξενο ήταν πως στη σκηνή δεν μαζεύτηκε πολύ κόσμος παρά την φασαρία.
dete