Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

«Μου αρέσει να κάνω τις δουλειές του σπιτιού»

Για τον γάμο της και για το αν σκέφτεται να γίνει σύντομα μανούλα μίλησε η Εύα των «Μυστικών της Εδέμ» ή η κατά κόσμον Φαίη Ξυλά, στο περιοδικό «DOWN TOWN».
Η δημοφιλής ηθοποιός παραδέχεται πως είναι η τυπική γυναίκα που θα πάει σπίτι, θα μαγειρέψει και θα κάνει δουλειές…
«Είμαι απ’ όλα...  Πάντα μου αρέσει να κάνω τις δουλειές του σπιτιού, γιατί θέλω να είναι καθαρό και περιποιημένο. Σίγουρα κάνω γενική καθαριότητα μία φορά την εβδομάδα και γενικώς προσπαθώ, μέσα στην εβδομάδα, επειδή έχω και ένα σκύλο τον Μόρτη, να είναι το σπίτι τακτοποιημένο.
Επίσης, προσπαθώ να μαγειρεύω για να τρώμε και λίγο καλά, γιατί δεν γίνεται να τρώμε όλη την ημέρα απ' έξω. Με βοηθάει και ο Κωνσταντίνος, είναι πολύ τακτικός».
Όσον αφορά στον... πελαργό, η ηθοποιός δήλωσε ότι θα έρθει από μόνο του κάποια στιγμή στο μέλλον…
«Θα το ήθελα, αλλά δεν είναι ένα ''θέλω'' μου άμεσο».
zougla