Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Lady Gaga: Ακύρωσε συναυλίες λόγω προβλήματος υγείας

Πολύ στεναχωρημένη και απογοητευμένη είναι η Lady Gaga, που αναγκάστηκε ν΄ακυρώσει κάποιες μέρες από την περιοδεία της «Born This Way», λόγω του προβλήματος υγείας που την ταλαιπωρεί.
Η 27χρονη τραγουδίστρια, υποφέρει από φλεγμονή στις αρθρώσεις, με αποτέλεσμα να μην μπορεί ν΄ανταποκριθεί στις ανάγκες του πολύ απαιτητικού show.
Μέσω του λογαριασμού της στο Facebook, ενημέρωσε προσωπικά τους εκατομμύρια fans της, γράφοντας:

«Είμαι πολύ λυπημένη. Σχεδόν δεν ξέρω τι να πω. Είχα τραυματιστεί κατά τη διάρκεια ενός show, και υπέφερα από χρόνιο πόνο, και με το πέρασμα του καιρού, αυτό όλο και χειροτέρευε. Προσευχόμουν να γιατρευτεί. Το έκρυβα από τους συνεργάτες μου, και δεν ήθελα να απογοητεύσω τους fans μου. Ούτε να περπατήσω δεν μπορώ».

Στη συνέχεια, απευθύνθηκε στους fans της σε Chicago και Detroit, λέγοντας πως «ελπίζω ότι θα με συγχωρήσετε, αν και εμένα μου φαίνεται αδύνατο να με συγχωρέσω. Είμαι απογοητευμένη και λυπημένη. Το μισώ αυτό που μου συμβαίνει και θέλω να θεραπευτεί όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Σας αγαπώ, και σας ζητώ συγγνώμη».

Έως τότε πάντως, οι γιατροί της, της συνέστησαν ξεκούραση, προκειμένου να μην επιβαρύνει κι άλλο τις αρθρώσεις της.



πηγή: madata