Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Η Demy μιλά για τη σχέση της με τον Πετρετζίκη

Το γεγονός ότι ο Μύρωνας Στρατής, αποκάλυψε σε ραδιοφωνική εκπομπή τη σχέση της με τον Άκη Πετρετζίκη σχολίασε η Demy:
«Στην αρχή, έμπαινα στη διαδικασία να απαντάω και να λέω “είμαστε φίλοι” και λοιπά. Τέλος πάντων, απλά συνειδητοποίησα μέσα από την επαφή με τους fans μου στο Twitter, ότι ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται τόσο πολύ για τα προσωπικά μου.
Το να ασχολείσαι με το τι συμβαίνει στη ζωή του άλλου, είναι στην ανθρώπινη φύση. Αν όμως εσύ δεν μπεις στη διαδικασία να μιλήσεις, ο κόσμος δεν θα ασχοληθεί. Θα ενδιαφερθεί για τη μουσική σου και μόνο. Αν κάποιος φωτογράφος βρεθεί μπροστά μου και κυκλοφορήσει μια φωτογραφία, δεν θα τσαντιστώ. Ο καθένας, κάνει τη δουλειά του».

Πώς όμως με τόση αναγνωρισιμότητα σε τόση μικρή ηλικία δεν την έχει «ψωνίσει» ακόμα;

«Κάνω κάτι που αγαπάω πολύ και αφοσιώνομαι περισσότερο στο πως θα το κάνω σωστά, παρά στα καλά της δημοσιότητας. Οπότε δεν προλαβαίνω να φτάσω στο σημείο να την ψωνίσω».

Στη συνέχεια, δε διστάζει ν΄αποκαλύψει και τα ελαττώματα της:

«Το άγχος μου κάποιες στιγμές με ξεπερνάει και γίνεται βραχνάς. Είμαι πολύ ευαίσθητη, κλαίω πολύ, σχεδόν κάθε μέρα, και κάποιες φορές δυσκολεύομαι να χειριστώ τα συναισθήματα μου, με την έννοια ότι θυμώνω πολύ, δεν το εκφράζω, και αυτό μένει μέσα μου να με τρώει».

Μάλιστα μιλά και για το πόσο έχει αλλάξει η ζωή της από τότε που ξεκίνησε τη νέα της καριέρα:

«Έπεσα στα βαθιά. Από εκεί που ήμουν μια φοιτήτρια της Νομικής στο 4ο έτος, ξαφνικά έγινα επαγγελματίας και μπήκα στα δύσκολα. Δεν έχω ελεύθερο χρόνο, και αν υπάρχει μια μέρα στις δυο εβδομάδες που είναι ελεύθερη, θα φροντίσω να κοιμηθώ».



πηγή: star