Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2013

Πίνουμε αλλά μόνο στο σπίτι

Η κρίση - κρίση, όμως να που οι Έλληνες επιλέγουν να την "πνίξουν" στο ποτό. Δεν εξηγείται αλλιώς πως αύξηση πωλήσεων κατέγραψε η μπίρα στα σουπερμάρκετ το 2012, σύμφωνα με τα στοιχεία της SymphonyIRI Group. Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις μπίρας σε όγκο πέρυσι σημείωσαν άνοδο 10,3% και έφθασαν στα 64,3 εκατ. λίτρα, ενώ και σε αξία αυξήθηκαν κατά 6,6% και ανήλθαν σε 125,6 εκατ. ευρώ από 117,9 εκατ. ευρώ που ήταν το 2011. Βέβαια συνολικά οι πωλήσεις της μπίρας με τους τζίρους εκτός σούπερ μάρκετ (σε μπαρ, καφέ, εστιατόρια) δεν παρουσιάζουν τέτοια θετική πορεία καθώς οι Έλληνες έχουν αλλάξει συνήθειες και καταναλώνουν πλέον περισσότερο εντός σπιτιού παρά εκτός. Κάπως έτσι, οι άτυπες μετρήσεις δείχνουν πως η συνολική κατανάλωση μπίρας έχει πέσει σε σύγκριση με το 2011 καθώς η εστίαση είναι πτωτική κατά 10% έως και 15%.


πηγή: moneypro