Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Τάσος Μπουγάς: Έχω κάνει 13 γάμους!

Ουδεμία σχέση με τον Μηδενιστή έχει ο Τάσος Μπουγάς, ο οποίος διέψευσε τις φήμες τον θέλουν πατέρα του γνωστού ράπερ! Παράλληλα, ο λαϊκός τραγουδιστής αποκάλυψε ότι έχει κάνει 13 γάμους και έχει έναν γιό ο οποίος είναι ψυχολόγος.

«Δεν έχω κανέναν γιο που να τραγουδάει. Έχω έναν γιό, αλλά δεν κάνει αυτό το επάγγελμα», είπε ο Τάσος Μπουγάς και πρόσθεσε: «δεν τον ξέρω τον Μηδενιστή! Από πού κι ως πού λένε ότι είναι γιός μου; Εγώ δεν τον έχω ακούσει να τραγουδάει, ούτε την φάτσα του γνωρίζω. Αν ήταν γιός μου θα το ήξερα. Χρησιμοποιεί το όνομα Μπουγάς. Αν μάθω κάποια στιγμή πού δουλεύει, θα τον επισκεφθώ, να δω ποιος είναι»!

Παράλληλα, ο λαϊκός τραγουδιστής αποκάλυψε ότι έχει κάνει τρεις θρησκευτικούς γάμους και δέκα πολιτικούς, ενώ απέκτησε τον γιό του, που είναι 35 ετών, από τον δεύτερο θρησκευτικό του γάμο.

«Το ν’ αγαπάς είναι ωραίο πράγμα. Το να μην αγαπάς δεν είναι ωραίο», συνέχισε ο Τάσος Μπουγάς, συμπληρώνοντας ότι του αρέσει να είναι έτσι, αλλά και ότι δεν έδωσε ποτέ διατροφή, γιατί τον γιό του τον μεγάλωσε ο ίδιος, παίρνοντάς τον μαζί του στο Εξωτερικό.


πηγή: star