Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

Η Courtney Stodden επιμένει ότι δεν έχει κάνει πλαστικές

Είναι όμορφη σαν κούκλα πλαστική, με ένα αλαβάστρινο πρόσωπο που θα ζήλευε μία γυναίκα κάθε ηλικίας. Η κατάξανθη εντυπωσιακή 18χρονη τηλεπερσόνα Courtney Stodden ισχυρίζεται ότι δεν έχει προβεί ποτέ σε καμία πλαστική επέμβαση και μάλιστα γιατρός που την εξέτασε για διαπιστώσει αν κάτι τέτοιο ισχύει, το επιβεβαιώνει. 
«Δεν αντέχω όλοι να μου λένε ότι έχω φτιάξει τη μύτη μου, τα χείλια μου και ό,τι άλλο υπάρχει επάνω μου. Είμαι φυσική και όμορφη από το Θεό, τι να κάνουμε», δηλώνει η γνωστή στάρλετ Courtney, η οποία δεν δίστασε να βιντεοσκοπήσει και στιγμιότυπα από την ώρα που ο διάσημος πλαστικός από το Μπέβερλι Χιλς  Dr Mac την εξετάζει. 

Να σημειωθεί, ότι δεν είναι η πρώτη φορά που η νεαρά επισκέπτεται πλαστικό χειρουργό για να αποδείξει ότι δεν έχει επιλέξει να την αγγίξει το νυστέρι ενός γιατρού. Τον Ιούλιο του 2012 ο πλαστικός χειρουργός Dr. Gabriel Chiu δήλωσε δημόσια ότι όλα τα προσόντα της μικρής 18χρονης είναι «δώρα» από το Θεό. 
 
 
 
πηγή: protothema