Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

ΓΝΩΣΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΡΙΑ Πόναγε δύο ημέρες από το τατουάζ που "χτύπησε", αλλά της άρεσε!

Επί δύο ημέρες πόνεσε πολύ, αφού τόσο της πήρε για να ολοκληρωθεί το μεγάλο τατουάζ που σχεδίασαν στα πλευρά της γνωστής παρουσιάστριας.
«Πονάω πολύ αλλά δεν με νοιάζει και τόσο αφού ήταν κάτι που το ήθελα», μας είπε η ίδια...
Η Ζέτα Θεοδωροπούλου, δεν παρέλειψε να μας περιγράψει τι συμβολίζει το σχέδιο στο τατουάζ της:
«Είναι μια καρδιά που στην κορυφή της έχει μια κορώνα, δίπλα της ένα ανθισμένο τριαντάφυλλο, μέσα της μια κορδέλα με 2 γράμματα και πλάι της ένα μπλε διαμάντι.
Σημαίνει ότι: η αγάπη μου είναι ακόμα ανθισμένη σαν τριαντάφυλλο αλλά και ευαίσθητη όπως αυτό. Ότι την αγάπη μου την έχω κορώνα στο κεφάλι μου και είναι ανεκτίμητης αξίας όσο σπάνιο είναι το μπλε διαμάντι.

Τα αρχικά που επέλεξα να βάλω, συμβολίζουν πως είναι χαραγμένη όχι μόνο μέσα στην καρδιά μου αλλά πλέον και στην καρδιά μου κ αυτό το θέλω και να φαίνεται.

Μου πήρε 2 μέρες αρχικά το περίγραμμα και μετά από μια εβδομάδα εχθές δηλαδή τελείωσα το γέμισμα. Σύνολο 6 ώρες και πολύ πόνο».