Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2012

Η Heidi Klum... θέλει να προχωρήσει

Σε συνέντευξη της στο αμερικανικό τεύχος του Elle, που θα κυκλοφορήσει τον Απρίλιο, η Heidi Klum αποκαλύπτει τις σκέψεις και τα συναισθήματά της, μετά το σοκ που προκάλεσε η είδηση του χωρισμού της με τον Seal.
«Αισθάνομαι ότι είμαι στο μάτι του τυφώνα. Είναι συναισθήματα μέσα σου που μοιάζουν με τυφώνα. Και μετά ο υπόλοιπος κόσμος κάνει ό,τι τρελό... – είτε το θέλεις είτε όχι – κι αυτός είναι άλλος τυφώνας», ανέφερε η Klum και προσθέτει: «Όσο σκληρό κι αν είναι, αυτή είναι η ζωή».

Η 38χρονη καλλονή αναγνωρίζει ότι σ’ έναν γάμο υπάρχουν προβλήματα τα οποία η ίδια επέλεξε να κρατήσει στην προσωπική της ζωή: «Με τον κόσμο δεν μοιράζεσαι πραγματικά όλα όσα συμβαίνουν. Απλώς μοιράζεσαι τις πιο όμορφες στιγμές» εξηγεί. «Αλλά δεν θέλω να πω περισσότερα. Με τη ζωή μου, την οικογένεια, τις δουλειές μου... θέλω να προχωρήσω».



Όσον αφορά για όσα έχουν ακουστεί, η Heidi τόνισε: «Αισθάνομαι ότι ήδη έχουν ειπωθεί αρκετά για εμάς, για εκείνον για εμένα. Δεν θα σχολιάσω. Διαφορετικά θυμώνεις. Δεν μπορείς πάντα να τηλεφωνείς και να λες ‘αυτό δεν είναι αληθές, μόνο εκείνο που ανέφερες είναι αληθές». Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει και για τον Seal, που δεν έχει σταματήσει να μιλάει: «Είναι μεγάλο άνθρωπος. Δεν μπορώ να του πω εγώ τι να κάνει και τι όχι! Είναι δύσκολο», υπογράμμισε η Klum.

«Ο κόσμος δεν χρειάζεται να ξέρει ποιος έκανε τι. Δεν θέλω να μιλήσω θετικά η αρνητικά για τα ωραία και τα άσχημα. Κάθε ζευγάρι περνά από στάδια. Δυστυχώς, είμαστε δημόσια πρόσωπα, οπότε οι... εξάρσεις μας αποκαλύπτονται». Η Γερμανίδα καλλονή επιλέγει προσεκτικά τα λόγια της για να προστατεύσει τα παιδιά της: «Είμαι λιονταρίνα, έχω τέσσερα μικρά. Είμαι μητέρα. Θέλω να προστατεύσω τα μικρά μου και να τα φροντίσω. Δεν θέλω να μιλήσω γι’ αυτά, για εκείνον ή για εμένα». Ενώ για τα συναισθήματά της και τον χωρισμό ανέφερε: «Δεν είμαι ρομπότ, δεν είμαι φτιαγμένη από πέτρα», λέγοντας ότι ο χωρισμός την πλήγωσε πάρα πολύ...


πηγή: real